zondag 23 november 2008

De voordelen van nu

Ondanks ons zondagmiddagwandelingetje door weer en wind geen feeërieke foto's van oogverblindend witte herfsttafereeltjes. Het is mij op slag weer duidelijk waarom ik ook alweer niet van de herfst en winter houd. Ik haat die rotkou!

Toch kan ik best enkele positieve aspecten van deze tijd van het jaar bedenken. Mijn leesdip lijkt voorbij en naast kaarsjes stoken en kilo's strooigoed verorberen is niks zo lekker als 's morgens wakker worden onder de behaaglijke warmte van je dikke winterdekbed. En er is nog iets. Deze donkere dagen voor de kerst lenen zich bij uitstek voor een nieuw seizoen 24! De komende tijd zijn we dus weer onder de pannen. Drie afleveringen per avond. Het tergende genot van niet alles in één keer. Wie wat bewaart, heeft wat.

So don't call us. We call you. En kijk niet gek op als we dan per ongeluk vragen of this a secure line is. Of dat we a blueprint of the building nodig hebben...

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha Irène,

Ik heb een verrassing: zondag jl. waren op Fox USA twee uur 'prequel' van seizoen 7 van 24 te zien. Via deze link kun je ze in hoge kwaliteit bekijken. Met Chinese én Engelse ondertiteling!

Veel plezier,

Cousin.

http://you.video.sina.com.cn/b/17420466-1500524990.html

Irèneke's wereld zei

@Cousin: we zitten pas bij seizoen vier! Dus tegen de tijd dat we bij zeven zijn zal die wel gewoon op dvd verkrijgbaar zijn. Volgens mij komt er vrijdag ook een film over 24 bij ons op tv. Maar daar heb jij, wijze uit het oosten, natuurlijk geen weet van. ;-)

Anoniem zei

Dat dan weer wel natuurlijk. Maar: ik heb seizoen 5 en 6 op mijn computer staan. Kun je kopieren wat mij betreft. Bij interesse even melden, ik ben nl. vanavond mét computer in Maasbracht....

Irèneke's wereld zei

@Cousin: Hmm... Dat klinkt verleidelijk! Met Nederlandse ondertitels? Mijn Chinees is la la en mijn 24-Engels ook niet om over naar huis te schrijven.
Langskomen is trouwens sowieso gezellig!

Anoniem zei

Engels, met chinese ondertiteling. Ik kom vanavond dan wel gezellig even 'aan'. Uurtje of acht? Leuk!

Anoniem zei

En dat 24-engels heb je na 4 seizoenen toch wel onder de knie? "Get me a bluprint of that building!". "Are we on a secure line?". "I've been compromised". "Take him down to holding room 6", etc. etc.

Anoniem zei

oeps, zie nu dus dat je een paar voorbeelden van 24-speak al op je weblog vermeldde....

Irèneke's wereld zei

@Cousin: Zeg, wel opletten hè? ;-P Seizoen vier wordt gedomineerd door Behrooz. Bij ons thuis althans. We roepen te pas en te onpas Behrooz tegen elkaar en Rover. En dat piraterij een misdrijf is. Want daarmee begint elke dvd. Heel vervelend! Zeker aangezien we over de originele boxen beschikken! Al kun je op het er onder gemonteerde muziekje wel heel cool dansen. Maar dat moet je maar weer snel vergeten...
Biss heute Abend. Ganz gemütlich!

Kim zei

Nou ik ben vorige week begonnen met seizoen 1 van prison break, ook erg leuk en verslavend!!!

xxx

Anoniem zei

He schatje!

Volgens mij komt 24 the movie zondag!! Houd het dus even in de gaten of het vrijdag of zondag is.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Mariëlle