maandag 24 november 2008

Nibb it

Ik wijt het aan de hemelse olijven met feta en de romig gevulde peppadews van gisteren. Zonder Creon uiteraard. Want dat kan toch best zonder?

Nee dus. Vandaag b.u.i.k.p.i.j.n. zeg ik je! Al voor de middag voel ik me dankzij enkele toiletbezoekjes als een leeggelaten ballon. Ahoewel mijn buik met het uur zichtbaar meer opzwelt. En het gekke is dat ik ondanks de kramp vreselijk veel zin heb in een vette hap. Normaliter ben ik niet zo van de chips, maar op dagen als deze lijkt het alsof mijn lichaam ernaar snakt. Alsof ik het vet, dat ik in sneltreinvaart op de rioolboot heb gezet, aan moet vullen. Dus dat doe ik dan ook maar. Lang leve de zak Nibb it's voor noodgevallen! Dit keer toch maar mét Creon.

1 opmerking:

Anoniem zei

ohhhh, Die dingen zijn zooo vreselijk lekker. En inderdaad met creon, de kater die je zonder overhoud is overheersender dan het genot van de avond ervoor.

De groetjes uit Hoofddorp,

Maarten