zondag 16 november 2008

Van muren en ladders

Of we nog even naar de bouwplaats gingen. Vroeg ik na een middag gevuld met het uitpluizen van de voorlopige teruggave en andere beestachtig leuke administratieve rompslomp. "Mwoah, maakt mij niet zoveel uit." antwoordde Sjoerd onbestemd. Ik slaakte een zucht, rolde met mijn ogen en vroeg om een duidelijk ja of nee. "Ach, er zal toch wel niet zoveel veranderd zijn in vergelijking met vorige week."









Tradities moet je in ere houden. Bovendien was ik na al dat binnen hangen wel toe aan een frisse neus. We gingen dus toch, op aandringen van mij. En óf er veel veranderd was! Toen we aan kwamen rijden zagen we ze in de verte al gloren: de muren. We hadden zowaar muren! Noem dat maar niks. En verhip! Wat stond daar zomaar heel nonchalant tegen de kantoor-/ keukenmuur geplaatst? Een oude ladder! Daar kun je écht creatieve dingen mee doen, weet ik inmiddels...

3 opmerkingen:

Joeltje zei

-bedenkt zich nu dat ze die ladder dus niet had moeten teruggeven-

Miranda zei

Haha, jij vind 'm dus wel, die ladder :)
En jippie, muren!!

Vita zei

Zo... 29 ongelezen logjes stonden er nog klaar voor verwerking. Ik ben weer helemaal bij. En blij.

Wat heerlijk dat jullie personeel het Paleis zo voortvarend aanpakt, inclusief jullie wc-hofdame.

Wij zitten met de folders van een nieuwbouwproject voor ons, en moeten nog eens diep nadenken over of we een Randstedelijk postzegeltuintje op het noordwesten of zuidoosten willen. En of we uberhaupt wel ingeloot kunnen worden. En dat terwijl ons huidige poppenhuis nog steeds niet af-verbouwd is :-)