maandag 15 december 2008

Kerstgroeten

Net toen ik had bedacht om dat kerstkaartengebeuren dit jaar eens lekker over te slaan (op de oma's na dan), werden we geconfronteerd met een geheel nieuwe categorie. De zakelijke kaart. Van meer of minder bekende relaties.

Wat moeten we daar nou weer mee?
Het zal niet zo zijn dat alles afhangt van het al dan niet sturen van kerstkaarten, lijkt me. Toch vrees ik dat we er niet onderuit komen om in elk geval iets terug te sturen aan de partijen waar we wat van ontvangen.
Op de naar de boekhandel dus maar weer.

En voor de rest doen wij gedrieën een zeer welgemeend dansje!
Send your own ElfYourself eCards

6 opmerkingen:

Louise zei

Geweldig, je kan ook zien dat je je goed voelt. -En je ziet niks van het pompje ;)

Irèneke's wereld zei

Dank je! Goed hè?
Je gaat er op z'n hoogst een beetje gay-isch van dansen. Maar als dát het ergste is... =D

Mars zei

Wees niet bang, van mij krijg je geen kaartje;-)
Ik las dat je je pomp hebt, en ook nog eens dat ie goed bevalt. Wat wil een mens nog meer? Super joh!

X Marsss

Miranda zei

O jee, en ik heb je ook net een kaartje gestuurd, waar ook mijn logo op staat. Ik wilde kaarten laten maken voor mijn zakelijke relaties en dat werden er minstens 250, dus nu heb ik maar besloten om die naar iedereen te sturen ipv er 230 weg te gooien.

Wel een kek dansje!!

Al even niet hier geweest, dus ik ga even bijlezen.
Liefs!

Joeltje zei

Wàt kin dea Rover good danse!

Kata zei

Ik pies in me broekse! Zo lachen! Inderdaad, Rover kan goed dansen, maar ook Sjoerd overtreft mijn stoutste verwachtingen!