vrijdag 5 december 2008

Ons heerlijk avondje

Hoe mijn vader voor ze vertrokken quasi mokkend vroeg of hij zijn letter écht mee moest nemen naar ons huis. Omdat hij hem aan het eind van de avond toch weer mee naar hun eigen huis moest te nemen.

Hoe mijn moeder in aller ijl nog een extra letter voor zichzelf moest kopen en inpakken. Omdat ze het originele exemplaar al had verorberd.

Hoe Sjoerd zichzelf in een onbewaakt moment spiesde aan het levensgevaarlijke fonduevorkje en vertwijfeld uitriep "Ja!" om daarna wit weg te trekken.

Hoe Rover zich (ook al) tot bloedens toe vastbeet in zijn gekregen bot en we de afgekloven, aangekoekte mergsmurrie morgen van het parket af kunnen schrapen.

Maar verder was het écht een heerlijk avondje! :-)

1 opmerking:

Denise zei

Hoi Irene,

Ja dat klopt in het vu ziekenhuis mag ik ook altijd een hemdje aan houden, maar als ik hoor ''u mag uw bovenkleding helemaal uit doen.'' Doe ik dat eigenlijk automatisch haha. Volgende keer houd ik ook echt wel een hemdje aan! Dankje wel.

Liefs Denise