donderdag 1 januari 2009

Een hoop hoob hebben

Alweer voor het derde jaar op rij vierden we oud en nieuw met de familie C. Verschil met voorgaande keren was dat dochter Fleur dit jaar voor het eerst de hele avond op mocht blijven. Dat was natuurlijk kaasje!
Nadat haar broertjes op bed lagen kletste ze ons de oren van het hoofd en week geen centimeter van onze zijde. De televisie lonkte wel even, maar in je eentje Ik hou van Holland kijken is natuurlijk ook niet zo gezellig. En dus vervoegde ze zich met alle plezier bij de grote mensen aan de grote tafel. Haar papeterieen met Diddlemotief kwamen tevoorschijn en al ras sloeg ze aan het foddelen. Ze bedacht een plan. Zij zou op de ene kant van het blaadje iets voor Sjoerd en mij schrijven en dan moesten Sjoerd en ik op de andere kant beurtelings een gedicht voor elkaar schrijven. En zo geschiedde...














Nou, als dit geen hoopvol begin van het nieuwe jaar is... =D

2 opmerkingen:

Jannie zei

Hahaha geweldig! Echt één om in te lijsten!

Ps: Ik stond gister al bijna op het punt een opspooringsbericht te sturen, maar fijn dat je blog nu weer bijgewerkt is! Ik ben weer helemaal op de hoogte :)

nancy zei

Een man met een plan!!! Niet gek, Ireneke. Inderdaad: hoobvol!