maandag 12 januari 2009

Tragisch prinsesje

Op nu.nl las ik dat Gordon moet afkicken.
De voormalig marktkoopman lijdt naar eigen zeggen aan reuma, chronische bronchitis, psoriasis en suikerziekte. Veelvuldig prednisongebruik heeft ertoe geleid dat hij daar nu verslaafd aan is.

Naar mijn bescheiden mening is Gordon vooral verslaafd aan aandacht. Ik ben benieuwd wat er van zijn klachtjes overblijft als hij eens zou beginnen met gewoon normaal doen en stoppen met het tragisch prinsesje uithangen.

3 opmerkingen:

Laura zei

Oef....inderdaad...ik krijg bij hem ook altijd het gevoel van 'alles om aandacht!!!!!!'.
Groetjes,

Susanne zei

Ik ben het helemaal met je eens! Wat een aansteller is die Gordon zeg. En als hij al die ziektes echt in erge mate zou hebben, zou hij dan zo kunnen optreden? MAar ik kan het helemaal mishebben hoor... maar: een aandachtsjunk is hij zeker!

Irèneke's wereld zei

@Susanne: je slaat de spijker op zijn kop. Iemand die zó ziek is en tegelijk nog zo actief kan zijn vind ik ongeloofwaardig.
Dat vind ik zelfs een belediging!