vrijdag 13 februari 2009

En wie hebben we daar?!

Een tijdje terug gaf Louise me de weblink van Chris Leavins.
Dat was een cadeautje op zich.

Chris is big in Canada, naar eigen zeggen. Acteren, prijzen winnen, in blaadjes staan. Been there, done that, bought the t-shirt. Ook heeft hij een vrij interactieve website. Over dieren. Dit zou suf kunnen klinken, maar dat is het allerminst! Hij maakt en plaatst korte filmpjes met "meestal dakloze puppies en driebenige kittens" in de hoofrol. Een hoog 'aaaahhh' en 'oooohhh' gehalte dus.
Daarnaast mogen lezers foto's insturen en het kan zijn dat Chris ze plaatst in een van zijn vele, hilarische categorieën op zijn site.

Dus. Dat leek me wel wat.
En wat denk je? Vrijdag de dertiende is gered! =D
See it for yourself!

En kijk vooral ook even naar de categorie waarin Rover is ondergebracht...
En vergeet - net als ik - maar gewoon dat Chris denkt dat Rover het onderspit moest delven omdat er een kind kwam. Rover ís het kind!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Rover kijkt dan ook wel heel zielig.
Je zou hem kunnen opgeven voor de toneelschool, de puppy eyes heeft hij al.

Groetjes Erna

lielie zei

GE-WEL-DIG!!

Mika is ook ons kind, maar heeft geen eigen box whahahahaahahh!!!

liefs Annelie

Louise zei

Geweldig zeg, ook qua categorie en foto-interpretatie van Chris. Rover en zijn baasjes mogen trots zijn!

*gaat als een wilde op zoek naar foto's van de 4 katten die ze ooit had*

Kata zei

Oooh ik moet zo hard lachen!

Ok, Chris denkt dat Rover het onderspit moest delven omdat er een kind kwam. Is natuurlijk niet zo, maar dat kan Chris vanuit Canada ook niet weten.
Maar denken de lieve lezers dan dat Rover écht een wipstoel en een box heeft?
Lielie???

Als ik nog een site had kon ik een fotoreportage plaatsen van de zielig kijkende baby die wacht tot ze weer in haar wipstoel mag. :-)

aapie zei

haha wat koddig zeg! heb hier ook nog een wippertje, misschien kan ik Rover es een dagje lenen? Zet ik óók nog wel en box voor 'm op!

Elke zei

Da's echt wel grappig!! Zal hem eens een foto van onze katten sturen, eens zien in welke categorie hij die plaatst:)