woensdag 4 februari 2009

We zijn d'r weer!

WIEHOE! Weer live vanuit het zenuwcentrum achter de molen. Met een als vanouds snorrend bakbeest naast me, voorzien van nieuwe voeding. Want dat bleek het euvel. Kapotte voeding. Als gevolg van piekspanning. Whatever that may mean.

De pcdokters aan de voorkant van de molen wisten mij binnen drie uur weer online te helpen voor het luttele bedrag van veertig euro. Kom daar maar eens om in de Randstad!

Het eerste wat ik deed toen we herenigd waren, was een dikke kus bovenop op zijn plastic lijf planten. Gewoon midden op straat. Kon mij het schelen! En vanavond? Als een idioot back-uppen! De laatste keer dat dat gebeurde is toch al gauw enkele maanden geleden. En in die tijd heeft mijn ouwe, trouwe bakbeest niet bepaald werkeloos in een hoekje gestaan...

2 opmerkingen:

lielie zei

YES!!!! gelukkig heeft hij het overleefd en was het maar een klein probleempje!!
haha!

liefs Annelie

Irèneke's wereld zei

@Annelie: wij hebben allemaal wel eens problemen met onze voeding, niet dan? ;)