zaterdag 14 maart 2009

Huwelijkse voorbereidingen #1

Het is het kleinste kasteel van Nederland. Gelegen midden in een prachtig park. Met een bijzonder smaakvol interieur. Gerund door een enthousiast horeca-homostel. Waar Rover ongehinderd de hele dag rond kan snierken. En met de gezelligste kasteelkat die je je kunt wensen. Die er bovendien een fles koffiemelk per week doorheen jaagt. Puur, en in z'n eentje!

Wij hebben onze perfecte trouw- en feestlocatie gevonden.
Op vrijdag 14 mei 2010 gaat het gebeuren.

8 opmerkingen:

Veronica zei

Oh Sjoerd en Irene,
Dat ziet er idd heel romantisch en idylisch uit. Wat schitterende locatie. Het zal vast mooi weer zijn dus als ik mag kom ik graag op de motorfiets naar Roermond op 14 mei 2010 om jullie te feliciteren met deze heugelijke bijzondere mooiste dag van jullie leven. Liefs, Veronica

Anoniem zei

Dat ziet er romantisch uit.
Ik dacht eerst dat je hier aan de andere kant van de Yssel het feest ging houden, daar ligt n.l. Hattem. 14 mei 2010 dan zijn wij bijna 22 jaar getrouwd.

Groetjes Erna

Irèneke's wereld zei

@Veronica: jij ouwe speurneus! ;D
We zjn er zelf ook behoorlijk mee in onze nopjes. Hopelijk geldt dat ook voor de offerte die elk moment kan binnenkomen... ;-)
Tuurlijk ben je welkom. Lijkt me een mooi motorritje!

@Erna: nog zo'n Sherlock! :-P
Nee, Hattem is net iets ver uit de richting. Wow, 22 jaar, als wij dat ook mogen halen...!

Anoniem zei

Irène, zoals wij zeggen gewoon dom deur doen
Erna

Anoniem zei

Wauwwwie Irèneke&Sjoerd,

Wat een superlocatie zeg,schitterend!!

14mei 2010....op die datum is het 24jr geleden dat ik André leerde kennen,goede datum dus ;-)

Grts,Kitty X

Jasmino zei

Van harte gefeliciteerd! Wat een super mooie lokatie, zeg....... zo mooi gelegen, en inderdaad prachtig ingericht. Dat wordt vast een dag om nooit meer te vergeten.

Anoniem zei

Eh, zal ik die datum ook maar noteren dan;-)?

Cousin

Linda zei

Kijk en van dat stukje, maar vooral van al die mensen die roepen: WAT MOOI, word ik dus nieuwgierig.
Dus dan ga ik ook speurneuzen.
En ik sluit me dan dus meteen aan bij al die andere mensen:

WAT MOOI !!