zondag 19 april 2009

Gered

Hihihi. Hallo! Hier een teute Irène. Ik kon nog nét mijn inloggegevens bedenken, dus da's een meevaller.

Het weekend was grotendeels prut. Zaterdag had ik een baaldag en vandaag was Sjoerd om op te schieten. Ondanks het zonnetje en de gedane tuinwerkzaamheden. We zijn het hier gewoon helemaal zat. En die laatste loodjes wegen dus echt het zwaarst.
Gelukkig kwam het toch nog goed. Allereerst met een uitje naar de bouw. Alwaar we binnenmuren, vensterbanken én stopcontacten aantroffen. En vorvolgens met een uitje Maastricht. Terrassen in de zon met schoonzus en haar lover. Die daar ook toevallig waren en zich solidair bij ons aansloten. Lekker eten, veel drinken, nog meer lachen en jezelf verliezen in dat heerlijke gevoel. Dat alles in je hoofd licht wordt en gaat drijven.

Door die zalige flessen wijn en die ene cola-rum ligt een hypo op de loer. Mijn hoofd voelt momenteel iets té licht geloof ik. Maar dat boeit niet. Het weekend is gered! En ik denk dat ik het strijkwerk maar tot morgen bewaar. Heb ik dan ook nog wat...

3 opmerkingen:

Linda zei

Teut en dan maar 1 typfout (of misschien 2 als ik er overheen gelezen heb).
Dat valt dan erg mee moet ik zeggen.

Je zal lekker slapen straks. Truste :-).

Irèneke's wereld zei

@Linda: ach oei. Vorvolgens ja. Maar inderdaad. Dan valt het nóg mee, als je het zo bekijkt. Weet je, ik laat het hem gewoon stáán! Oeink!

Thanx! =D

Anoniem zei

Hahaha, klinkt héél gezellig hoor. Lekker aan de tetter in Maastricht.
Moet vooral erg lachen om die foto van Rover. Die heeft zich alvast een vast plekje gevonden om straks lekker naar buiten te kunnen loeren.
En wat dat 'balen van je huidige huis + werkzaamheden' betreft: ik denk dat dát heel erg normaal is. Wíj hadden er ook last van. Je hebt geen zin meer om nog moeite voor je 'oude' huis te doen, want je wilt zo graag naar het nieuwe.
Nog ff volhouden meid, voor je het weet is het zover!!!

liefs Alie