vrijdag 17 april 2009

Pink Panther

Och ik ben toch zo moe vandaag.
En kouwelijk.
En buikpijnerig.
En klagerig.
Kummelijk, zou mijn moeder het vroeger genoemd hebben.
Al weet ik nog steeds niet hoe ik dat precies moet definiëren.
Uchelig, las ik eens bij Lisa.
Of appelig, dat is een wat bekendere term.

Gelukkig hoef ik vandaag niet veel.
De wc staat 24/7 tot mijn beschikking.
Mijn roze joggingbroek rekt gewillig mee om mijn gespannen buik.
Mijn roze vest brengt warmte en geborgenheid.
Ik ben net The Pink Panther.
Net als vroeger, in 1986.

4 opmerkingen:

Ri zei

aah lief hoor. Heb je thuis ook lieve oortje op de muts van je vest zitten?

Irèneke's wereld zei

@Ri: hihi nee, dat zou het wel helemaal af maken... Maar wellicht ook het einde van mijn relatie betekenen.

Anoniem zei

Hè, niet leuk zeg. Beterschap!

Marije

Miranda zei

He bah, hoop dat je je snel weer beter voelt!