dinsdag 12 mei 2009

Wicked widget

Had ik dat eerder gedaan zeg. Wat een uitkomst! In ieder geval voor vandaag. We hebben werkelijk waar maximaal gesmuld van de tagliatelle met zalm. Onze vingers likten we er stuk voor stuk bij af. En nee, zoiets kan ik niet zelf verzinnen. Ik ben het kind mijn lieve moeder. Met aandelen Honig en Knorr.

Waar ik het over heb? De AH receptenwidget op Hyves natuurlijk. Elke dag een andere menusuggestie. Die zelfs voor keukenkneuzen als ik eenvoudig te bereiden zijn.

2 opmerkingen:

Eric zei

Ja, was het echt lekker, ik heb dat gerecht ook zien staan op de site van de AH gisteren. Een aanrader dus....misschien voor vanavond dan!

Heb even geïnformeerd bij Marlieke en die dacht dat onze poets wel interesse zou hebben, maar zij spreekt haar de 22ste pas weer.

Irèneke's wereld zei

@Eric: absoluut helemaal lekker!
Ik hoor het wel via Sjoerd. Zou iig erg fijn zijn!