zaterdag 28 november 2009

Hoelang kan een mens doen over het verzinnen van een passende titel bij een non-berichtje? Erg lang dus.

Ja. Nou. En toen was ik dus ineens een weekje ziek.
Niks exotisch hoor, gelukkig, naar later zou blijken. Gewoon een ordinaire Hollandse verkoudheid. Met hectoliters snot, een keel als een bakstenen muur waar je langs af moet likken, zeurderige verhoging, dichte oren en 'un goej hoesje' zoals we dat vroeger thuis noemden. Dat nu helaas wel een beetje vastzit en waar ik dus maar wat extra Pulmozyme (een slijmverdunnend medicijn) tegenaan gooi.


Waar ik een beetje bang voor was, is dus ook daadwerkelijk gebeurd. Ziek geworden na een té druk maar ook zeker té leuk weekend. Wat ik zoal deed? Lees maar terug, ik heb weer stevig terug in de tijd zitten pennen.

3 opmerkingen:

Veronica zei

Relax en Beterschap
Veronica

Wondelgijn zei

en dan vinden we het gek dat we af toe door onze voegen heen zakken.... *zucht* we leren het gewoon nooit...

Yvonne zei

Ben je inmiddels weer beter? Hopelijk verder geen ziektes meer deze winter dan!