donderdag 19 november 2009

My first Birkin

Allereerst een kort filmpje, ter introductie.


Vraag me niet over het hoe en wat. Het enige wat telt is dat ik er véél moeite voor heb moeten doen. En dat ik hoop dat er over een paar weken geen bekeuringen voor te hard rijden of negeerde rode stoplichten in de brievenbus liggen. Maar hier issie dan: mijn eerste eigenste Birkin bag!


Sjoerd moet vannacht op de bank slapen (oh nee, we hebben sinds we verhuisd zijn een heus logeerbed, heeft hij even mazzel!), tonight it's just me and my Birkin.

11 opmerkingen:

Charlotte zei

Woehoe!! Als het over shoppen gaat ben ik een en al oor. Hoe heb je deze gestrikt?!

lielie zei

Errug leuk, al hoop ik voor jou niet dat hij even duur was als in het filmpje haha.

o ja..... mag ik je handtekening nu je beroemd bent met die tas :)

liefs Annelie

Anoniem zei

Het filmpje heb ik niet hoeven bekijken, die ken ik onderhand uit mijn hoofd, leukste serie die er is! ;-)

Supermooie tas!! Geniet er van!

Groetjes van Sandy uit H'lem

Irène's wereld zei

@Charlotte: ik heb je het geheim van de smid al verklapt hè? ;-)

@Lielie: wat denk je zelf, met die Wajongfooi?
Mijn handtekening? Ik ben er heel gewoon onder gebleven hoor, muhahahaha.

@Sandy: SATC is idd briljant. Toch zou ik het filmpje even kijken, als ik jou was. Er komt namelijk een tamelijk akelige nicht in voorbij. Dat shot uit SATC zit ergens in het midden maar daar gaat het filmpje eigenlijk niet over. Hij doet o.a. uit de doeken hoe je de wachtlijst omzeilt.

Madelief zei

Ik dacht eerst even dat je Birkenstokjes had gekocht, maar gelukkig: het is een tas. Nou, veel plezier ermee vannacht, oh nee, dat was afgelopen nacht al...

Irène's wereld zei

@Madelief: ieuw nee, de Birkenstockhype is totaal aan me voorbij gegaan. Sorry voor alle liefhebbers maar ik vind ze spuuglelijk.
Sjoerd hoefde bij nader inzien niet te verhuizen, ik heb de tas gewoon tussen ons in gezet. ;-)

NOVY zei

Wauw. Je hebt een freakin' Bírkin!

Yvonne zei

OH MY GOD!!!!
Hoe heb je het voor elkaar gekregen? Zou je toch ook een leuk logje aan kunnen besteden...of is het een GEHEIM?

Anoniem zei

Heb het filmpje alsnog bekeken ;-) Tss, er zijn zelfs wachtlijsten om op de wachtlijst te komen!
Heb jij soms ook 5 jaar op de lijst gestaan? ;-)

Groetjes Sandy uit H'lem

giensie zei

Waar??? Die wil ik ook!!!

Judith zei

Wow, ben erg jaloers!!
Gefeliciteerd met deze aanwinst :-)