vrijdag 13 november 2009

Oma mailt

Vandaag is mijn oma 86 jaar geworden. Een flinke leeftijd inderdaad.
Toch weerhoudt dat haar er niet van om open te staan voor nieuwe dingen uit de moderne tijd.
Mijn oma heeft namelijk haar eigenste e-mailadres!
Dat het bedienen van een toetsenbord door haar reumatische klauwtjes zeven bruggen te ver is doet er niet toe.
Oma mailt, zij het met wat hulp.

"Nou, want toen papa onze minister de hand schudde en ik dat op tv zag zei ons M. "Kom moeder, we gaan hem mailen." En toen heeft ze ergens zo'n e-mailadres voor me aangevraagd en heb ik gezegd wat zij moest typen!"

En zo kwam het dat mijn oma dit jaar de uitnodigingen voor haar verjaardagsetentje digitaal verstuurde.

5 opmerkingen:

Madelief zei

Oh wat geweldig Irène, zo'n oma! Maar zit je vader dan ergens in Afghanistan? Anders lijkt het me een hele klus om bij de minister in de buurt te komen om hem de hand te schudden. Of is je vader gewoon spion? Dan mogen we natuurlijk niet weten waar ie zit... ;-)

Irène's wereld zei

@Madelief: precies, jij snapt het. Mijn leven is net een avonturenboek voor kinderen. En mijn vader een kameleon. :-)

Wondelgijn zei

Geweldig, zo'n oma!! Enne.... die pa van jou.... spannend beroep heeft die man! ;-) (misschien komt hij mijn liefste nog weleens tegen dan.... hahahah)

Moeder zei

Coole oma! Oma rulezzzzz. Helaas heb ik geen oma meer die ik zoiets kan leren.
Even offtopic: ik vind die mugshots erg gaaf!

Irène's wereld zei

@Wondelgijn: dat zou zomaar kunnen!

@Moeder: haha, ja deze oma maakt er echt nog wat van. Erg mooi!
Leuk programmaatje is dat idd ja. Ook niks voor jou?