zaterdag 13 februari 2010

Sjtasiefestasie

Voor het eerst in zeven jaar had ik dit jaar weer eens kriebels. Vastelaoveskriebels welteverstaan.
Enerzijds door de rijzende ster van de Limburgse gladjakker Fabrizio. Zijn aanstekelijke liedjes zing ik woordelijk mee (in het plàt Mestreechs!). Het feit dat hij zou optreden op de roemruchte Sjtasiefestasie maakte dat ik er eigenlijk niet onderuit kwam om mijn Vesparijdende held dan ook eens live te zien en horen spelen.
Anderzijds valt carnaval anno 2010 gunstig in verhouding tot mijn jaarlijkse APK. Die heb ik dit jaar namelijk al achter de rug, terwijl hij alle jaren hiervoor pas na de vastelaovend gepland stond. En om nou mijn halve longfunctie in een - toen nog rokerige - kroeg achter te laten? Dacht het niet.

Dus. Bewijsmateriaal dan maar. Lijkt me wel op z'n plaats. Met al die meetings van blog, werk en sjoonfemilie! Sjiek is miech dat...

5 opmerkingen:

Riz zei

Gezellligg!!!!!

volgend jaar gewoon weer? en dan gewoon met zon en de hele reutemeteut...

Anoniem zei

He feestbeest,

Heb ie een hoogtezon sessie gehad. Wat zie jij er bruin uit.

Groetjes,

Ad van de (ter ziele) WjV

Tamara M. zei

En dat terwijl en natuurlijk gewoon niet gerookt zou mogen worden...

Fijn dat je er dit jaar wel weer bij kon zijn :)

xxx Tamara

Marije zei

Wat is jouw Sjoerd origineel verkleed!

Anoniem zei

Sjoerd, neet-te-kinne!!!