donderdag 1 april 2010

Irène: altijd in voor een geintje!

Leestip: van beneden naar boven.

@ricvandijk nee, het was zo'n gevaarlijk avondklusje. Die staan er bij ons om bekend gedoemd te zijn te mislukken. 11:32 PM Apr 1st via web in reply to ricvandijk

@ricvandijk (die vingers bedoel ik) leveren het geld op. De mijne geven het alleen maar uit. Voorlopig is mijn pinvinger uitgeschakeld... 9:36 PM Apr 1st via web in reply to ricvandijk

@ricvandijk het was ook een coproductie. Sjoerd hield de maaier vast en ik sleuteltje 10. Ach, beter mijn vingers dan de zijne. De leveren 9:35 PM Apr 1st via web in reply to ricvandijk

Ergo, mijn bijnaam Ralf het Kalf kan weer uit de kast. 8:07 PM Apr 1st via web

De uitdrukking "het klopt als een zwerende vinger" ondervind ik aan den lijve. Al hoop ik dat de tetanusprik uit 2001 het zweren verhindert. 8:04 PM Apr 1st via web

Een rap uitje HAP voor iets normaal huis- tuin- en keukenachtigs. Best fijn eigenlijk. 8:03 PM Apr 1st via web

Nadat het eerst nog even mijn wijsvinger doorkliefde... 8:02 PM Apr 1st via web

Klik voor illustratie! Het vers geslepen mes zit weer onder de grasmaaier hoor! 8:01 PM Apr 1st via TwitPic

Geen opmerkingen: