dinsdag 31 augustus 2010

iPhoto augustus 2010

Op 31 juli jl. werd ook ik toegelaten tot de inmiddels alles behalve exclusieve club der iPhonebezitters. Wederom is bewezen, als ik ergens aan meedoe is de hype er echt wel vanaf. Dit alles neemt niet weg dat ik ontzettend vreselijk in mijn sas ben met mijn magische doosje. Ik twitter me een lamme arm, ik speel spelletjes tot mijn batterij plat is en iPhotografeer mezelf naar grotere hoogten.
En dat laatste leek me dan wel weer leuk om alhier een stukkie aan te wijden. Elke laatste dag van de maand een blogje met foto's die ik die maand met mijn iPhone knipte. Weinig origineel en zo maar hé, beter goed gejat dan slecht bedacht!

Er werd geluierd.

Er werd gefietst. Kilometers aan een stuk. En er was nog een incident met een per abuis door de tralies gefrunnikt hondenhoofd dat wel heen kon maar niet meer terug. Maar daar hebben we het niet meer over. En voortaan altijd een tang op zak als we gaan fietsen.

Er werd een nieuw gadget uit de persoonlijke kroegcollectie van mijn vaders Bar Gezellig getest.

Er werd behangen.

Er werden gigantische prijzen gewonnen.

Er werd gerummikubd met een heus wereldkampioenschap tot gevolg.

Er werden wat kinderen aan een boom vastgeketend. Geheel op eigen verzoek.

Er werd driftig gepedicuurd.

Er werd stevig gewandeld.

Er werd helaas wederom niet getransplanteerd, mijn kaarsje voor Tamara ten spijt.

Er werd geschapen, gecreëerd. En behoorlijk wat weggetikt.

Er werd gezwaaid en gezwierd met mijn nieuwe rokje. Dat gratis was. Want vier halen twee betalen!

Er werd geknoeid en vakkundig weer schoonmaakt.

Er werd gebakken. En op Twitter hartelijk gelachen om de satéprikker.

Er werd stevig geageerd hier in da hood. Eigenlijk al heel lang geleden. Maar niet eerder maakte ik daar een foto van. Dat kan nu allemaal wel. Dankzij mijn iPhone. Met recht een aanwinst dus, wat ik je brom.

9 opmerkingen:

Tamara M. zei

Leuke blog:) En ik ben het helemaal eens hoor, beter goed gejat dan slecht bedacht;)

xxx Tamara

Wondelgijn zei

Al met al, ben je gewoon ontzettend ondernemend geweest dus?!

Inge zei

Welkom in de wereld van de magische iPhone! Ik heb 'm nu op de kop af 2 jaar, dus 'k zit nog te pielen op de voorloper van jouw 3GS.
Maar, de allernieuwste iPhone 4 is al besteld, in wit natuurlijk. Nu nog even wachten tot ze op de markt komen.
And if you like to play games: words with friends is echt leuk, mits je van Scrabble houdt.

Wanna play?

Anoniem zei

Mmmmm, ben meer een Blackberry typje, maar het ziet er wel goed uit hoor.
Maarten

Toaske zei

Wow, dat zijn echt superprijzen! ;-)
Leuk logje.

Zara zei

Welkom bij de club! Je zou bijna nog eerder je vent op straat zetten dan je aaifoon... bijna zeg ik, bijna...
Ik heb nog nooit zo'n handig apparaatje in huis gehad, kan niet meer zonder. Kan er alleen nog niet mee stofzuigen... wel bellen!!!

Lina zei

Helaas hoor ik niet bij die aaifoonclub (mijn man wel, maar dat telt niet he) met mijn E72, maar ik kan er wel vanalles mee, haha.
Leuke plaatjes met leuke stukjes erbij. Ik heb er van genoten.

lielie zei

Foto's rulezz ;)
Leuk!

dikke kus Annelie

Lydia zei

Toppie, deze iphone blog! :-)
Leuke foto's!!! (heb zelf geen iphone maar 't lijkt me vast verslavend...)