vrijdag 12 november 2010

Als je Crocs en Birkenstocks al lelijk vindt...




8 opmerkingen:

Cash en Els zei

Ach neee, ik lach me suf, hoe kom je hier nu weer aan!! Ze zijn echt super kek maar of ik ze zou willen dragen.
Die voetschoenen, killing!!


Fijn dat je je weer happy en lekker voelt. Zeker nu zo voor de feestdagen zal het wel erg gezellig zijn bij de Doug..

Groetjes, Els

De Repel zei

Whoahahahahah: zelfs de Repel heeft haar grenzen als het om choenen gaat! Ken je de site if shoes could kill?

Terpie zei

Whoehahahha, echt om te gieren.
idd van Birkenstocks en Crocs krijg ik hele nare vlekken in mijn nek, maar dit zijn toppertjes.
Maarten

Zuster_Klivia zei

Ze doen gewoon zeer aan mijn ogen! Bah!

Madelief zei

Ze zijn té walgelijk voor woorden die bovneste 3! De 4de oplossing is gewoon praktisch. Hoe kom je er op zeg!

Toaske zei

OMG! Die tweede, gatver.

Kata zei

Woehhahaha, wat grappig! Hysterisch!
Ik kom tot de geruststellende ontdekking dat ik maar 10 dagen achterloop met bijlezen. Maar dus wel precies het deel met het mooie verslag van de LO (A vond het ook zo bijzonder met z'n matties) en Het Gerecht (water loopt me nu al in de mond) en je gezondheidsupdate en dus dit stuk hilarisch oogsnoep.
Vond het zoooow gezellig!

Wondelgijn zei

Wahahahaha.... ze zijn gewoon té erg!!