donderdag 18 november 2010

Wat ik zou kunnen schrijven

Ik zou kunnen schrijven over de slinkse, verdorven verwisseltruc van een leeg flesje parfum van twee - ik kan het stigma ook niet helpen - gehoofddoekte medelanders. Of over de met Duits accent sprekende veel te jonge h.oerenmadam wier portemonnee uitpuilde van de briefjes van vijftig. Of over de vriendelijke Engelse dame die me ter afscheid de hand schudde omdat ik haar blijkbaar zo fijn had geholpen. Of over de mevrouw die voor twee maanden W.ajong aan huidverzorgingsproducten kocht.

Ik zou kunnen schrijven over dat ik dacht dat we nog tomato frito in huis hadden en dat het daarom toch niet erg was dat hij in de supermarkt op was. Totdat thuis bleek dat ik me vergist had en Sjoerd alsnog langs een andere supermarkt kon om het tomatengoedje te kopen. Waar gek genoeg eenzelfde schaarste heerste waardoor Sjoerd zich terstond afvroeg of @vonn1979 soms alle pakjes in de wijde omtrek had opgekocht omdat zij en R. Het Gerecht blijkbaar ook lekker vinden. En wij het moesten doen met een waterig aftreksel. Dat als klap op de vuurpijl over mijn vers uit de kast getrokken joggingbroek drupte toen ik mijn bord iets te schuin hield tijdens het eten voor de buis.

Ik zou kunnen schrijven over mijn groeiende verbazing en stijgende afgrijzing bij het kijken naar de aflevering over m.enstruatie van Metropolis. Maar daar heb ik al lang en breed over getwitterd en als je het niet gezien hebt is het zeker een aanrader op uitzendinggemist.

Dat zou ik allemaal kunnen doen. Maar ik ben kapot. Ik ga naar bed!

5 opmerkingen:

Zuster_Klivia zei

Und? Weer een beetje uitgerust?

Jannie zei

Haha wat een aflevering! Ik heb gelachen én gehuild! ;)

Wondelgijn zei

Hahaha, en ondertussen hebben we toch even een beetje kunnen meegenieten.... ;-)

Terpie zei

Hoop dat de levensgeesten inmiddels in alle hevigheid zijn wedergekeerd.
Je aansporing tot uitzending gemist laat ik even voor wat ie is, if yoy don't mind.

De Repel zei

Grijns er niet en dus wel over schrijven....hoop dat je lekker bent uitgerust!