zaterdag 18 december 2010

Alternatieve kerstkaart

Omdat ik het anno 2010 eigenlijk een volstrekt achterhaald concept vind. Met het digitale tijdperk en de bomenkap in het regenwoud en het gegeven dat de kaartjes vaak nog voor het nieuwe jaar een roemloos einde vinden in de oud papierbak.
Omdat het nog maar de vraag is of de dames en heren bezorgers van TNT zin en tijd hebben om alles op tijd afgeleverd te krijgen.
Omdat wij het geld dat we uit zouden geven aan kaarten en postzegels liever doneren aan de NCFS.

Daarom. Wensen wij iedereen via deze weg hele fijne feestdagen en al wat wenselijk is voor 2011!

15 opmerkingen:

M&C zei

Om de Chrismeister te citeren: "Ik vind Sjoerd echt het ergst, die is echt té blij". Hahahaha vet lachen! Wát een moves.
Ik heb trouwens je smsje wel gelezen, maar ik denk dat je not amused ben als ik nu terugstuur, dus dat ga ik mrogen (straks) wel doen hoor!!!!

Kusjes van Ons!

NOVY zei

Hahaha, dit zijn wel de leukste elfyourself-elven die ik ooit heb gezien....

Claudia Huijzen zei

Leuk! En je hebt trouwens helemaal gelijk... Digitalisering, veel beter voor het milieu. Ik heb ze nog niet digitaal verstuurd, maar dit jaar wel er voor gekozen om mijn kerstkaarten te laten drukken op een verantwoorde manier, op fsc-papier. Nu maar hopen dat tnt op tijd is :-)
Ik wens jullie ook hele fijne feestdagen, geniet ervan!
Veel liefs Claudia

Anoniem zei

Wat onwijs komisch, kan me zo voorstellen dat jullie dubbel hebben gelegen van het lachen toen jullie jezelf zo zagen dansen!
Fijne feestdagen!!
Liefs van Sandy

Linda zei

ohhh werkelijk! ik lig helemaal in een scheur!! en dat terwijl ik al wist wat ik kon verwachten...en jij maar klagen over je conditie!? En ik wist niet dat Sjoer zo lenig is?

Yvonne zei

Reindert keek mee en we hebben ons kostelijk vermaakt haha! Helemaal mee eens trouwens, die kerstpost. Dus bij deze ook van ons:
Hele fijne feestdagen en een gelukkig en gezonder 2011!!!

Anoniem zei

Super leuk!

Heb ook erg gelachen.

Voor jullie ook een goed 2011 en fijne feestdagen!


Groetjes Monique en toch wel Tijger

Marjolein zei

Haha! Ja briljant is die toch :-) Ik kreeg die ook al van iemand via de mail.

Jullie ook heel fijne dagen gewenst en een mooi 2011

xxx Marjolein

Mammalien zei

Gelijk heb je. Bovendien vind ik het een stom idee om 1 x per jaar allemaal vage kennissen "het allerbeste" te wensen. Alsof je dat de rest van het jaar niet meent? Wij sturen ook niet.

Ri zei

Hij is inderdaad zo leuk als je zei. Jullie ook heel fijne feestdagen.

Terpie zei

Als altijd uitermate geestig!
Wens jullie alle goeds voor 2011, met een hoop gekkigheid in de Gloria.
Maarten

Tamara M. zei

Jullie ook fijne feestdagen!! En we wisten niet dat jullie zo goed konden breakdansen, knap hoor:P

xxx Tamara

Zuster_Klivia zei

Ik ben 3 jaar geleden gestopt, vond het volstreks onzinnig. Zonde ook van het geld en het milieu.

Uiteraard hoop ik ook voor jullie dat 2011 jullie alles brengt wat jullie wensen!

lielie zei

Haha daar issie weer!!!
Jullie ook een hele fijne kerst en alvast een gelukkig nieuwjaar!!

liefs Annelie

J@imie zei

Jullie ook alle moois gewenst voor 2011! Op naar weer heel veel geweldige blogs.

Lieve groet, jaimie.