woensdag 22 december 2010

Moppersmurf doet huiliehuilie

En toen had ik vanmiddag zomaar een emotionele breakdown. Dikke tranen stroomden in sloten over mijn wangen en uit mijn keel klonken dramatisch hikkende snikken. God wat was ik zielig.

Eindelijk was ik zover om de huisarts te bellen voor een oplossing voor een klein maar daarom niet minder hinderlijk kwaaltje, bleek de praktijk gesloten! Woensdagmiddaggevalletje. Wel nondeju!

Ineens was ik er helemaal klaar mee. Met alles. De sneeuw met z'n verlammende uitwerking en mij aan huis kluistert. De gammele gesteldheid van mijn onbetrouwbare, door medicijnen kapot vergiftigde lijf. Dit hele drommelse kutjaar dat veel te veel in het teken stond van ziek, zwak en misselijk in plaats van onze bruiloft, de wittebroodsweken en andere pleziertjes. Een driedubbel bah!

Nog negen volle dagen en dan zet ik een dikke streep onder 2010.

10 opmerkingen:

Toaske zei

Oh wat naar zeg. En dat terwijl 2010, juist mét je bruiloft, een toPjaar had moeten zijn. Hopelijk wordt 2011 wel jouw/jullie jaar.

Zuster_Klivia zei

Op naar 2011! Ik heb horen zeggen dat het een topjaar wordt namelijk. Dusssss.

Hou je taai! Nog een paar dagen te gaan. Je kunt het!

Cash en Els zei

Ha Irene,
Af en toe lekker er alles uit blerren kan geen kwaad. Ik wens je alle goeds in 2011!!

LIeve groet, Els

Anoniem zei

Ik geef je een virtuele knuffel en zeg....op naar 2011!!

Grts, Kitty

jootje zei

tsja zo heel af en toe, omdat niets gaat zoals t moet,wij door sneeuw en koude aan huis gekluistert zijn barst die bom....
dan gaat de kraan van onze tranen open en oh oh dat is dan vaak voor de rest vanh de dag zo...
Balen dat je huwelijksjaar voor de rest zo k*t gaat, op naar een hopelijk stabieler 2011!

dikke knuffel

lielie zei

Op naar een mega goed 2011!!!

Xxx annelie

Ad zei

Ahhhhh,

Zielig dinske (waar heb ik dat toch vandaan),

Valt allemaal niet mee hé. Krijg je ook die k. kerst waar je niets aan vindt. En en .. dan strompel je morgen naar het dorpzwembad, ligt het vol met die K.B.en. Kruip maar lekker in je mandje tegen je mannetje aan. Bloggen met MissPiggy hoeft ech niet vannnacht, die is allang onder zeil.
Wordt maar lekker weer wakker in 2011. En denk erom zeker dit jaar niet meer gaan leggen in het UMC.

Hug, hug en knuffel met of zonder mondkapje. jij bepaalt het, het is jouw blog en feestje.

Liefs Ad

NOVY zei

Ja. Nou. Mág moppersmurf misschien een beetje huiliehuilie? Ik wens je een VEEL BETER nieuwjaar!

Anoniem zei

Mopperen en huilen is soms gewoon even hartstikke goed hoor, moet uit je systeem!
Op naar een heel goed 2011!!
Liefs van Sandy

Running Rapunzel zei

Op huwelijk na gaan we 2010 gewoon heel snel vergeten!

Iedereen heeft recht op zijn baallogjes en jij dubbel en dwars. Ik heb voortdurend eindeloos respect voor jou.

Ik brand een kaarsje voor een beter 2011!