dinsdag 7 december 2010

Van een leien dakje

Als je al de hele dag bijzonder succesvol de murge bankaardappel hebt uit liggen hangen maar je vege lijf uiteindelijk toch in bikini weet te hijsen...

Als je knieën nog gaar aanvoelen van de vorige twee zwemsessies...

Als je om de zoveel slagen een krassende nagel van een medezwemmer in je tere, gerimpelde vel voelt poeren omdat het principe vol=vol - iedere betalende bezoeker is er immers eentje - de zwembadcaissière vreemd is...

Als het toch al irritante 'I believe in you' van Kylie Minoque ook nog op repeat staat en je het gevoel hebt op G.uantanamo B.ay te zijn in plaats van in het lokale zwemparadijs...

Als je keihard ondersteboven wordt gezwommen door stoïcijns schoolslag makende KB's (Kut Bejaarden)...

Als je levensechte visioenen krijgt van door jou toedoen verdrinkende bejaarden...

...Dan mag je na 40 baantjes stug volhouden in 45 minuten toch best heel content zijn met jezelf.

10 opmerkingen:

MissPiggy zei

Irène, ik ben ook heel content met jou en je prestatie! (waahahaha daar heb je wat aan he, zo'n bevestiging van een Totaal Onbekende...

Slaap lekker!
PS: Ik heb ook een hekel aan KB's hoor, ze lopen hier ook door de ziekenhuislgangen... pff ongelofelijk.
x!

jootje zei

content zijn, yip dat mag je zeker en van mij krijg je nog wat respect erbij ook hoor. En kb haha ik loop inmiddels net zo hard maar zij weten altijd in de weg te lopen of in jou geval te zwemmen.
xx

Elly zei

Halloooo. Zwem jij 40 baantjes ??!! Dat is veel (vind ik dan). Geweldig. Zou ik echt niet kunnen.

En dan even over de KB's. Wel een beetje bedenken dat CF-ers steeds ouder worden, hè, voor je met beledigingen gaat smijten. Ik voel me (bijna) aangesproken ...
Elly

Mars zei

En niet zo'n klein beetje ook zeg!!! Dan mag je best een veer in je eigen reet steken!

Anoniem zei

Vind het erg knap van je!! Als ik dat zo lees zou ik de bank niet afgekomen zijn ;-)
Liefs van Sandy

Terpie zei

Vind dat toch wel knap van je hoor.
Ik word tegenwoordig op de Hei al standaar voorbij gestiefeld door de wandelvereniging "tussen dood en schijndood". @Elly we hebben het hier over buitencategorie KB hoor.

Irène's wereld zei

@MissPiggy: Zo Totaal Onbekend ben je nou ook weer niet toch? Ik bedoel, 'de Cystic' (deze briljante term komt overigens van de oma van Mars!), de nagellak. En we hebben allebei een bril. Om maar eens wat te noemen.

@Jootje: Met name dat in de weg lopen/ zwemmen/ fietsen/ zijn. Ga gewoon aan de kant man! Oud lijk!

@Elly: Misschien moet ik mijn ziekenhuisfysio er dan toch eens van kunnen overtuigen dat mijn basisconditie echt zo slecht nog niet is? Maar hij is een bewegingsfundamentalist en voor die lui is het toch nooit goed genoeg. Vermoeiend volk. Bijna net zo hinderlijk als KB's! ;-P

@Mars: Thanx dear. ;-)

@Sandy: Ik kan eigenlijk ook nog steeds niet geloven dat het me gelukt is. Maar de geur van mijn bikini over de badrand bewijst het.

@Terpie: "Tussen dood en schijndood", hahahaha ik kom niet meer bij!!!

Die oet rooi zei

Woehaaaa!!KB's!!!die houden we d'rin!!

MissPiggy zei

Heb je helemaal gelijk in, Irène...
Die Band tussen ons, gesmeed door nagellakjes en ziekte... kanniestuk hoor!

Waaaaa en I LOVE de oma van Mars hahaha! Hoe een coole oma is dat!?!

Irène's wereld zei

@Die oet rooi: Ik moest dus echt even heel hard nadenken 'wie dat nou weer was'... *schaam*

@MissPiggy: Weet je hoe die band heet? De Blue Band! =D
Je moet Mars eens vragen hoe je dat uit moet spreken, 'de Cystic'. En ook welk gezicht je daarbij behoort te trekken. Hi-la-risch!