zondag 30 januari 2011

Zotte zondag

Ik: "Wat zullen we doen vanmiddag, nog eens naar Maasmechelen? Daar zijn we al lang niet meer geweest!"
Hij: "Is goed! Eten we daar ook meteen wat. Ik heb verder niks nodig hoor. Maar misschien loop jij nog tegen iets leuks aan."
Ik: "Ja hé, niks nodig, niks nodig. Als we zo gaan beginnen. Ik heb ook niet direct iets 'nodig'..."

Vier uur later frotten we ons aan een minuscuul tafeltje in het afgeladen volle restaurant. Hier is over nagedacht. Elke vierkante centimeter vloeroppervlak is maximaal benut. De papieren tas met daarin een bodywarmer en twee overhemden voor Sjoerd past ternauwernood tussen onze benen onder de tafel.

Hij: "Wat neem jij?"
Ik: "Ik denk pasta."
Hij: "En neem je dan nog een soepie vooraf?"
Ik: "Mwoah, mij lijkt dat de porties hier groot genoeg zijn om het zonder voorgerecht te kunnen stellen. Ik neem de penne met tonijn en als ik daarna niet genoeg heb gehad neem ik nog wel een toetje."
Hij: "Oh ja. Klinkt goed. Weet je, ik neem er een bananen milkshake bij te drinken. Dat vult ook goed!"
Ik: "Bij de penne met toníjn?!"
Hij: "Nee! Ik neem penne bolognese!"
Ik: "Oh. Natuurlijk! Nou, die combinatie smaakt vast wél..."

3 opmerkingen:

Ri zei

Mens, al 2 logjes achter elkaar waar ik hardop om moet lachen. Nu stoppen hoor.

Tamara M. zei

Ah he een bananenmilkshake, gatver:P Zo verpest je je hele penne bolognese, zonde hoor:D

Maar klinkt als een gezellig dagje uit:)

xxx Tamara

Running Rapunzel zei

Ge-wel-DIG (zo spreek ik het graag uit).....zo goor heb ik het zelden meegemaakt (maar dat komt omdat ik niet van shakes houd) en de gewelDIG slaat dus niet op de shake, maar om het tentje en het samen uit eten gaan.

Hmpf...ik wil ook uit eten naar een tentje waar we hutje-mutje-knietje-knietje zitten!