woensdag 9 februari 2011

Actionvondst: instant blijdschap kost €8,95


9 opmerkingen:

Tamara M. zei

Mooi!:D

NOVY zei

Best nog veel geld ;).

Zuster_Klivia zei

Ik vind het een briljante winkel. Kom er graag en heb er al enig leuk hebbedingetje vandaan gehaald.

Ad zei

Mooi!

Nu nog aan Sjoerd vertellen :-)

Irène's wereld zei

@Tamara: Leuk hè?! Binnenkant is van RVS buitenkant plastic.

@Novy: Het is dat ik weet dat jij geen Zeeuwse bent maar anders... ;-P

@Zuster_Klivia: Volgens mij komen vrouwen met kinderen er vaak. Ik heb die aanleiding dus niet en moet het hebben van er toevallig langs rijden en op het juiste moment bedenken er even naar binnen schieten.
Goede troep daar idd!

@Ad: Zelf betaald, van mijn eigen Wajong.

Marti zei

ja ze zijn leuk he! Ik heb twee rode gekocht en ook twee kleine bakjes die erbij horen. Handig om vlees etc in de marineren ofzo :-) Veel plezier met je aankopen!
(En wat heb je een leuke blog!)

Lotte zei

Wat een gezelligheid bij de Action!

Het is toch woordeNloze?

Voor het geval je een vriend mist op Hyves en tevergeefs je Excellbestandje met vrienden er op nageslagen hebt: het is mij! Ik ben ermee gestopt. Hyves is zo 2010. Ineens tijd over, is niet erg met een kind van acht weken!

Running Rapunzel zei

Wah! Ze zijn leuk! Action lees ik? Ik ga morgen langs? (Zouden ze al uitverkocht zijn?)

Nicole zei

Da's geen geld voor instant blijdschap! Prachtige woordeloze woensdag zeg!