zondag 27 februari 2011

Dat was het dan #BZV

Voelde je het ook?
Vanavond, rond de klok van kwart voor negen.
Even trilde de aarde.
Dat krijgen 5 miljoen kijkers en de aanblik op twee naamkettinkjes blijkbaar voor elkaar.
Hans *hartje* Inge. Inge *hartje* Hans.
Hoe Boer Zoekt Vrouw meets Sex And The City.
Magnifiek.

En nu moeten we afkicken. Cold turkey.
Gelukkig wonen Frank en Anita hier in de buurt.
Ze zijn afgelopen week zelfs al in de stad gesignaleerd.
Mogelijk op zoek naar naamkettinkjes.
Als zij op zondag niet meer tot ons komen gaan wij toch gewoon naar hen toe!

Deelnemers aan de tour d'amour kunnen een mailtje sturen.
Zelf voor vervoer en passend schoeisel zorgen.
Besmetting met Q-koorts op eigen risico.
Het blijven nutte beesten, die geiten.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi irene , gaan jullie nog vluchten voor carnaval of blijven jullie gewoon in het zuiden.
liefs manon de jong

Emma zei

Gelukkig heb ik dat ook weer gemist.

Ydnas zei

Ik heb die kettinkjes compleet gemist, ik keek zeker teveel naar het korte haar van Gijsbert, vond het langere haar leuker! ;-)
Liefs Sandy

Tineke Veenstra zei

Hahahahha..
VRESELIJK die kettinkjes. En dan ook nog dat haar van Gijsbert.

Het is weer ff afkicken inderdaad...

xx Tineke

Linda zei

erg schattig ja, die kettinkjes, heel retro ook, waande me weer in 1985.

Ik raakte ook nog even helemaal van mijn apropos door die #widm tune die er ineens tussendoor kwam zeilen en die arme Maurits kan misschien beter meedoen aan accountant zoekt vrouw ;-)

Irène's wereld zei

@Manon: We gaan niet vieren maar ook niet bewust op de vlucht. We zien wel. :-)

@Emma: Aha, dus jij bent die ene kijker die op zondagavond afstemde op iets anders... ;-)

@Sandy: Dan raad ik je ten zeerste aan om de aflevering nog eens te uitzendinggemisten.
Goh ja, onder die welige haardos bleken ook nog eens even welige oren te tieren hè?

@Tineke: Ik vond het toch wel erg schattig, het gebaar van die kettinkjes. En tragisch, want ik kreeg er zomaar het idee door dat ze allebei nogal wat gemist hebben in hun puberteit. Maar gelukkig geldt dat je nooit te oud bent voor de liefde!

@Linda: #WIDM kijk ik dan weer niet dus de tune klonk me vrij onbekend in de oren. Vond wel de suspicious way van filmmontage leuk en die zal dan ook wel a la #WIDM zijn.
Da's typisch, zonder enige voorkennis van Twitter zij ik ook tegen Sjoerd dat Maurits meer weg heeft van een accountant dan van een boer. We hebben het vleesgeworden stereotype dus gevonden!

Edje zei

Goh, zijn naamkettingkjes niet al 20 jaar uit?
Wij hebben de BZV-hype hier ook in BE maar ik begrijp werkelijk niet waarom...misschien moet ik dan toch eens kijken?

Yehudith zei

En, ook al is het seizoen al afgelopen, verbaas ik me er nog steeds over dat Marcel méér brieven heeft gekregen dan Maurits... ;)