dinsdag 22 februari 2011

Van de beer en de kat

De beer is los.
Over een week mogen we weer met z'n allen naar de stembus en dus worden alle campagneregisters opengetrokken.
Het voorlopige toppunt van de grote zieltjeswinnerij was de geestige foto van G.eert W.ilders in de T.ubantia van vandaag.
Hij liet zich strategisch fotograferen met een willoos katje in zijn handen en trok daarbij zijn liefste, poezelige gezicht.


Maar hoeveel geestiger was het geweest als de mensen van het Enschedese dierenopvangcentrum de wilde vrijheidsgoeroe voor de gelegenheid een kat in de armen hadden gedrukt die mee had kunnen dingen naar een plaatsje op deze site?
Miauw!


Mijn stem gaat op 2 maart overigens naar D66.

9 opmerkingen:

Edje zei

Hahahaha geweldig!!

NOVY zei

Hoe, je begeeft je op gevaarlijk terrein. :)
Mijn stem gaat naar Groen Links.

Ri zei

Volgens de Kieskompas van mijn provincie zou ik op de partij van mijn oud-conrector moeten stemmen. Dat idee stemt me niet vrolijk. Al is het wel een partij die redelijk bij mij past.

Ik denk er nog even over na...

Terwijl ik lach om de term kitler.

Toaske zei

Hoe komen mensen er toch op om zo'n website te maken. ;-)

Femmy zei

Mijn kat Simba (die ik helaas bij mijn broertje heb moeten laten toen ik ging samenwonen) is ook een Kitler! :) Dat snorretje staat hem zo snoezig. Ik heb een foto geupload, ik hoop dat je 'm kun zien.

http://tinypic.com/r/1t4sd1/7

(ik denk dat je dit adres even in je browser moet plakken)

Running Rapunzel zei

Hahahahaha! Maar moet je eens zien hoe stom hij die kat vasthoudt! Daar spreekt nul kattenliefde uit! Maar goed: ook mijn stem gaat naar D66, as usual.

Irène's wereld zei

@Edje: =D

@Novy: in welke zin 'gevaarlijk terrein'?

@Ri: ik ken jouw oud-conrector natuurlijk niet...

@Toaske: verveling!

@Femmy: mooie rooie variant idd!

@Rap: hij beweerde al 18 jaar 3 poezels te houden. Uhuh, in zijn safehouse zeker.

Mireille zei

Wat grappig,
zit ik een beetje op je blog rond te neuzen
kom ik ineens een briefje tegen van Djuna.
Mijn dochter heet Djuna en ik had die naam eigenlijk
nog nooit gehoord (behalve bij een buurmeisje van heeeeel vroeger, misschien is zij het wel).
Groetjes

Madelief zei

Hahaha! Dat snorretje van die kat!