maandag 28 maart 2011

Body Biotex: kill and attack

Na veel vijven en zessen ben ik vanavond om half zeven dan eindelijk aangesloten.
Die vijven en zessen bestonden onder andere uit onduidelijkheid over het tijdstip van levering van de antibiotica door de ziekenhuisapotheekkoerier. En het extreem knullige gegeven dat mijn apotheek hier in het dorp niet voor middernacht (!) infuusnaalden kon leveren. En ik daardoor niet zou kunnen beginnen. Ja dág!
Uiteindelijk zorgden mijn vrienden van de SEH in het ziekenhuis in de stad voor de oplossing. Tuurlijk wilden zij me aanprikken en de eerste gift Body Biotex aansluiten.
De thuiszorgelfen waren al sinds afgelopen vrijdag op de hoogte van de plannen dus na een ampel telefoontje stond een van de zusterkes al op de stoep.

Verder wist de CF-verpleegkundige te melden dat ik een Midline krijg in plaats van een PICC lijn. Zo'n Midline gaat minder ver je lichaam in en is daardoor net wat makkelijker in te brengen. Komende woensdag om 12:00 uur moet ik me melden op de verpleegafdeling. Daar krijg ik een bed waarin ik naar de OK word gereden, alwaar de anesthesist de lijn zal plaatsen.
Door dat gedoe eromheen krijgt het gebeuren voor mijn gevoel alweer veel te veel gewicht en dat zint me niet. Op deze manier lijkt het (ik) wel heel ziek allemaal. Gelukkig gaat mijn vader mee en mag hij ook erbij zijn op de OK. Ik zal hem vragen een paar goede actiefoto's te nemen...

8 opmerkingen:

Claudia Huijzen zei

Veel sterkte en succes met je thuisinfuuske!
Hopelijk slaat ie snel aan,
en valt het plaatsen van de midline mee woensdag. Ben benieuwd naar de actiefoto's en je bevindingen...
Sterkte!
Liefs Claudia

ad zei

Actiefoto's.

Filmpie willen we, inclusief deskundig commentaar.
Verwacht dat je om 13.00 alweer naar buiten loopt.

X Ad

Mars zei

Ooh dat is echt relaxed, dat er iemand mee gaat! Dat scheelt zoveel, heb je lekker iemand om tegenaan te lullen. Kan je vader lekker moppen tappen en voor je 't weet zit ie;-)
T gaat echt zó meevallen (en als ik dat al zeg..)

Kus

MissPiggy zei

Jaaaa snap ik heel goed, het moet allemaal niet te 'ziekig' he!

Wel tof dat je vader ook op de OK erbij mag blijven.
Zet -em idd maar in als fotograaf hahaha, cool hoor!

Succes met kuren voor nu!
xxx

Zuster_Klivia zei

Hmmm, wat een gedoe weer allemaal, balen :(

Sterkte vandaag!

Ik wacht met smart op de aktiefoto's, dat begijp je? ;)

Anoniem zei

Succes vanmiddag!!

Grts, Kitty

Ydnas zei

Spannend Irene, al lees ik dit weer erg laat om je nog succes te wensen, ik denk nu aan je hoor, dat het allemaal goed gaat. Waarschijnlijk is het zelfs al gebeurd :-)
Liefs van Sandy

alie zei

Ik hoop ook dat het je ontzettend meeviel Irène.
'k Heb nog nooit zo'n zogenaamde PICC- of Mid-lijn gehad, maar heb wel al wat gesnuffeld op YouTube, dus heb een beetje een idee.

Ben benieuwd naar die actiefoto's. Wel fijn dat je vader mee mag. Is er iemand om je handje vast te houden (of fijn te knijpen).

Liefs Alie