dinsdag 1 maart 2011

Wat...

... ruik je lekker.
... ben je mooi.
... lees je goed.
... reageer je leuk.
... zit je haar stoer.
... zie ik daar nou? Minder dijen!
... zorg je lief.
... kook je uitmuntend.
... zing je zuiver.
... sms je trouw.
... zoen je goddelijk.
... heb je toch een voortreffelijk gevoel voor smaak.
... maak je spitsvondige grappen.
... werk je hard.
... ben ik blij dat ik je ken!

In het kader van #complimentendag wil ik natuurlijk niet achterblijven.
Daarom heb ik je zonet in het zonnetje gezet.
Liefste lezer van me!

7 opmerkingen:

Ri zei

Ik glim nog even na.

Zuster_Klivia zei

Jeetje, wat lekker. Thanks!

Alles idem dito terug uiteraard... steek die maar in je zak!

Ydnas zei

Goh, en ik heb niet eens een lekker geurtje opgespoten vandaag!

Jij blogt geweldig!

Liefs Sandy

Anoniem zei

Dank je wel, jij mag ook wel wat uit het lijstje kiezen dat bij je past ;-)

X Kitty

NOVY zei

Oeh! Dank je! Wat zing ik zuiver hè?

ad zei

Irenè

... ben ik blij dat ik je ken!

Liefs Ad

Linda zei

wat kun jij jokken!...minder dijen...grapjas!