vrijdag 29 april 2011

De geur van winnen

Eerst hadden we natuurlijk Het Huwelijk. Met de kleurrijke stoet aan koninklijke hoofddeksels en het moment van De Jurk. Waarbij ik de b.orstjes van de bruid een beetje puntig vond afsteken in het bustier waarvan ik Madonna jaren 80 flashbacks kreeg. Onderwijl boende mijn moeder de badkamer en stofzuigde ik, met de Franse slag en een half oog gericht op de tv in onze slaapkamer, de bovenverdieping. Mijn vader had vandaag verlof gekregen. Hij is nogal druk met het bezoek van de keuningin aan onze schitterende provincie morgen.

Daarna togen maman en ik naar de stad. Met allebei een tas vol gordijnen. In de vitrage van mijn moeder zat een winkelhaak en onze slaapkamergordijnen hingen al vanaf het begin met hoog water aan de rail. Stomme Hema. Hoe moeilijk kan het zijn om de maten die ik doorgegeven heb aan te houden? Hoe scheel ben je als je het voor elkaar krijgt om tussen de twee identieke lappen stof twee centimeter lengte verschil te knippen? De Heer zij geprezen voor de naai'buitenlander' in de stad. Of in dit geval misschien Allah. Geen idee waar de beste man geboren is maar kleding en gordijnen herstellen kan hij als de beste. Secuur en razend snel. Twee uur na het brengen konden we onze raambekleding alweer ophalen. En dat onze slaapkamer nu tijdelijk ruikt als een slecht geventileerd shoarmahol na het offerfeest... Nou ja, dat is dan maar even zo.

Maar door al dit gedoe ben ik dus nog niet eerder toegekomen aan het bekendmaken van de winnaar/ winnares van de Armani Diamonds geur. "Weet je al wie je hem laat winnen?" vroeg mijn moeder vanmiddag. En nog voordat ik antwoord kon geven tetterde ze er partijdig achteraan: "Ik zou...".
Ho stop wacht! De reden dat ik vroeg naar waarom deelnemers de geur wilden winnen lag puur gelegen in mijn nieuwsgierigheid. Eenieder die mij een beetje kent zou dat toch moeten weten.
Met behulp van de Random Number Generator heb ik zonet een winnaar uit de digitale hoge hoed getrokken en zowaar Sjoerd mijn meesterlijke getuige is zweer ik dat het proces eerlijk verlopen is.
Google Friend Connect volgers verdienden 2 kansen en dus 2 keer een nummer, gewone volgers kregen 1 kans en dus 1 nummer. Nummers werden toegekend aan de hand van de volgorde van reageren. En verder kan over de uitslag niet worden gecorrespondeerd.



Yvonne heeft de geur gewonnen! Met nummer 13 nog wel...
Laat je even wat van je horen Yvonne?
Voor de verliezers geldt: niet getreurd. Mijn kast puilt nog steeds uit.
Wie weet doe ik binnenkort gewoon nog een keer een give away actie!

3 opmerkingen:

Edje zei

Jammer voor mij, jeuj voor Yvonne!

Tamara M. zei

Wahaha mooi gedaan. Gefeliciteerd Yvonne!

xxx Tamara

Yvonne zei

Hier ben ik hoor! ik win nóóit wat en ben dus heel erg blij :-)))