zaterdag 9 april 2011

Kietelen

Het klimmen van de buitentemperatuur gaat gelijk op met mijn stijgende energielevel. Ik voel me met de dag fitter en ben dien ten gevolge tot steeds meer in staat. Wonderlijk. Onder begeleiding van heel hard *afkloppen* durf ik voorzichtig te stellen dat de kuur z'n werk goed doet. Nogmaals *afkloppen*.
Het enige jammere is de huidige staat van mijn hoofd. Het vertoont namelijk sterke gelijkenissen met een aardbei. Sinds een week zit ik ram onder de puistjes. De antibiotica zijn me letterlijk naar het hoofd gestegen.

Vanmiddag had ik even Midlinestress. Mijn Tazocinballon was na een etmaal inlopen minder leeg dan op andere dagen. Meteen flitsten de rampzaligste doemscenario's door mijn hoofd. Verstopte lijn, acuut naar Utrecht, pijnlijk gepoer, zinloos, lijn eruit, trombose arm, nieuwe lijn erin, uren werk, de uitputting nabij. Heel optimistisch allemaal. Het glas is op zulke momenten niet eens half leeg, er is geeneens een glas meer.
Maar de thuiszorgelf kwam, zag en overwon. Er lekte geen vloeistof uit de insteekplaats, het doorspuiten ging meer dan soepel en de Tobra liep gewoon in een halfuur in. Het zal dus wel aan de ballon hebben gelegen. Gevalletje uitgelubberd of zo. Asshole.

In het kader van life's too short en nu leven en genieten en eruit halen wat erin zit hebben we onszelf daarna eens heerlijk gekieteld, bij een niet nader te noemen autobedrijf. Want als je jezelf niet kietelt doet niemand het!

4 opmerkingen:

Mars zei

Precies Iren! Zo is 't maar net! Ik vind je glas-uitspraak weer geniaal hoor!!! Je kunt de dingen altijd zo mooi en waar beschrijven. *Hik*

sam zei

echt weer mooi omschreven! Gelukkig kon de thuiszorgelf het ´oplossen´. Hopelijk blijft het goed gaan!

Gr Sam

Sanne zei

Hoi Irene,

Gelukkig ben ik niet de enige waarbij de AB naar het hoofd is gestegen.. Ik zit ook flink onder, terwijl ik dat nooit heb. Ik ben nu flink aan het smeren met Clearasil, ik moet zeggen het helpt een klein beetje haha!

Maar wel fijn dat de kuur aanslaat!

Groetjes Sanne

Astrid zei

Hoi Irene,

Fijn dat je opknapt!! Het is natuurlijk de bedoeling dat je er weer even tegen kan.
Ik heb de bolletjes wel eens een paar dagen gewogen en niet een loopt hetzelfde leeg, wat dat betreft kan je beter een cadd pomp gebruiken. Maar dit is natuurlijk veel makkelijker.
Groetjes van Astrid