zaterdag 14 mei 2011

14 mei 2010

U had nog iets van mij te goed hè?
Van, zeg maar, een jaar geleden...
Helaas lukt het me niet om (stukjes van) de trouwfilm te uploaden, die is namelijk nog veel leuker dan de foto's.

Rollers, een verse pukkel en een ietwat vermoeide hond. De ochtend van een bruid-in-wording.

Wat een kapster en een visagiste al niet teweeg kunnen brengen!

Trotse moeder met de bruid.

Vader met de bruid. Wie straalt harder?

La ringen.

Onze ouders keuren of wij wel zoenen zoals het ons geleerd is.

De ringendrager.

Vlak voor we *op* mogen.

Drie generaties brengen ons het licht. Sjoerds oma, onze ceremoniemeester en mijn peteneefje. Het kleine roze kaarsje symboliseert mijn zus en alle andere geliefden die we moe(s)ten missen.

Het ja-woord onder toeziend oog van onze getuigen. Vriendin M en mijn vader voor mij. Zus L en vriend W voor Sjoerd.

Het gaat om de details! In Sjoerds maatpak staat twee keer onze trouwdatum geborduurd.

En ik liet voor de gelegenheid manchetknopen maken met het logo van onze trouwkaart.

Mijn vader speecht. En proost op z'n A.fghaans. Gosh Bashid!


De taart. Die er mooier uitzag dan hij smaakte.

Peteneefje R had speciaal voor ons een muziekstuk ingestudeerd.

De bruidsreportage vond ik overduidelijk het leukste aan deze dag...

10 opmerkingen:

Mars zei

Ahhhh wat heerlijk om weer terug te zien! Wat een mooie dag. En Iren, wat een plaatje ben je toch!!

Mars zei

YES!! Hij doet t weer gewoop naam :D

Anoniem zei

Heel, heel mooi, deze foto reportage.
Jullie zijn echt een awesome knap stel!

Anne

Edje zei

Wat een prachtige bruid was je! En ik moet er van mijn man vast bijzeggen dat jouw man er ook mooi uitzag, want hij vindt dat er nooit iets over de bruidegom gezegd wordt. En dat is natuurlijk ook zo want bruiden willen we zien! Dus: mooi stel zijn jullie!

Erika zei

Ook na een jaar zijn trouwfoto's leuk, hoor!! En gefeliciteerd met jullie 1-jarig huwelijk! :)))))

Groetjes, Erika en Frank en Rik

Vita zei

Moeten jullie niet je vows gaan renewen? Dan kun je een taart nemen die er vies uitziet maar lekker smaakt.

En ik blijf een beetje jaloers. De jurk, de ringen, de ringdrager en nu ook nog de manchetknopen. Zucht.

Zuster_Klivia zei

Jullie zagen er spectaculair uit! Mooie foto's... errug leuk om te zien.

Ri zei

Ik vind jou zo'n bijzondere vrouw. En deze rapportage bevestigt dat gevoel. Jij bent bijzonder en je hebt een man gevonden die daar recht aan doet.

Prachtstel!

MaMarije zei

Wat een prachtige dag hebben jullie gehad. Daar kunnen jullie nog járen met veel plezier aan terug denken!
En wat een prachtige jurk, heel mooi!

Alie zei

Wat heerlijk om daarop terug te kunnen kijken Irène.
Toevallig zijn vorig jaar 14 mei onze beste vrienden getrouwd en ik herinner me deze dag dan ook nog als de dag van gister.
Jullie zagen er beeldschoon uit en wat een leuke foto's heb je geplaatst. En wat leuk dat Rover een speciale rol had op deze dag.
Mijn vriendin had hun hondje ook bij zich. "Meneer" had zelfs een vlinderstrik om, hahaha.