dinsdag 3 mei 2011

Ik doe dus ik besta

Het is niet dat ik het niet wil hoor, bloggen, maar de tijd ontbreekt me.
Ik ben veel te druk met plezier hebben. Dingen ondernemen. Genieten!

Een olijke verjaardag in het oosten van het land, naar de bioscoop met een vriendin en onze moeders, een middag én avond beppen met mijn vroegere penvriendin annex huidige buurtvrouw. En ondertussen gestaag werken aan mijn teint wegens veelvuldig buiten zijn. Waarbij ik tevreden kan constateren dat het oogverblindende winterwitte er inmiddels echt wel vanaf is.

Morgen las ik een rustdagje in. Echt. Om het stapelende Jan Steeneffect in huis wat te verdoezelen. Eens flink te keer te gaan met de Dyson en een nat lapje hier of daar. En eindelijk die tien nog immer ongestreken overhemden in mijn strijkkoninkrijk aan te pakken.
Maar dat neem ik me tegenwoordig elke avond voor...

Geen opmerkingen: