maandag 25 juli 2011

Einde zomerreces

Zo. En dat was de drie weken durende herfstvakantie.
Over tot de orde van de dag. En de zon!

Wat we zoal deden?
Sjoerd gaf een cursus, we gingen op vakantie, sloegen heel wat golfballetjes weg, maakten Facebook accounts aan, borrelden met de buren, mijn 91-jarige oma werd begraven, gingen een dagje naar Amsterdam, kochten een hoop nieuwe spullen en ik vierde mijn 32-ste verjaardag.

Verder kwam ik twee kilo aan en die bastards weigeren vooralsnog mijn lijf te verlaten. Hoeveel kilometers ik ook loop. En daar báál ik van.
De drie heilige r-en worden per vandaag dus weer ingevoerd. Op tijd naar bed, veel blijven bewegen en een verbod op wijn en andere verleidingen. En minder insuline. Want van al dat gewandel loop ik van de ene hypo naar de andere en schiet ik mijn doel alsnog voorbij.

En jij?

8 opmerkingen:

Mara zei

Ik kwam de afgelopen maanden zo'n zes kilo aan (....). Maar weet je nog jouw hypothese over het causaal verband tussen een goed gewicht en een prachtige longfunctie? Laten we het er eens op wagen...;)
Verder hebben wij nog de vakantie in het verschiet. Gezelligs als je weer wat vaker online komt!

Liefs.

Tamara M. zei

Haha herkenbaar weer hoor:P Door mn zwemvierdaagse vorige week zijn mn suikers helemaal van slag (nouja eerder al maar nu helemaal) vlieg van de ene in de andere hypo, en ik krijg ze gewoon niet weg! En als ik ze weg krijg zit ik direct op 12 ofzo... Dus ik heb mn basaal ook geminderd, dan hoef ik niet constant bij te eten (en dan haal ik de 57 hopelijk ook niet, gaat hard hier)

Samen maar flink ons best doen dan? ;) (Had jij die 2 kilo eigenlijk niet nodig, je was toch heel erg afgevallen? Of was dat er ook al weer bij?)

xxx Tamara

Ydnas zei

Klinkt allemaal goed, (behalve dan van je oma, gecondoleerd) en ja, die 2 kilo klinkt mij ook wel goed in de oren, ik moet momenteel juist erg m'n best doen om niet af te vallen merk ik ;-) Moet ik wat meer borrelen misschien?

Liefs van Sandy

Irène zei

Oh my dear Cysters, het is ook nooit goed hè?! ;-) Daarom houd ik ook zoveel van jullie. Jullie snappen die ambivalentie tussen een goddelijke jonge vrouw willen zijn en weten dat een beetje reserves goed voor de lange termijn zijn. Zonder er over te oordelen! En dat is waar het in de boze buitenwereld nog wel eens mis gaat. Van die zure mensen die doen alsof ze een weegschaal zijn en jou met hun ogen wegen.

@Mara: Natuurlijk weet ik dat nog. Maar het toepassen op jezelf hè... Geniet van jullie vakantie!

@Tamara: Die 2 kilo zijn inderdaad geen ramp en ik zit nog net onder de heilige 60.

@Sandy: Ik zou zeggen, ga eens bij mijn buren langs! ;-)

Cash en Els zei

Net terug van vakantie en bijna 3 kilo lichter, te veel gewandeld, te weinig gegeten en ja 1 Desperadootje gaat er wel in maar dan houdt het wel op. Nog net boven de magische grens van 50 kg ;o)

Inderdaad weer terug naar Rust, Regelmaat en R?? wat is de derde, O ja Reinheid (haha ik heb me wel gewoon gedoucht dus dat zit wel snor)

Groetjes, Els

Anoniem zei

Mezelf wegen doe ik al jaren niet meer, nergens voor nodig ook. Het aftellen naar onze vakantie is nu begonnen, nog 2 wkn en dan 3 wkn zon-zee-strand!!

Grts, Kitty

Erika zei

Ja, hier ook veel hypo's gehad. Om vervolgens net als Tamara richting de 12 of zelfs 13 te schieten. Nu even wat geminderd met de insuline. Aan het warme weer kan het in ieder geval niet liggen...

Enne, ik ben nu ongeveer even zwaar als op het laatst in mijn zwangerschap! Slik. Daar zijn die 60 kilo van jou heel netjes bij (ja, ik zit er echt boven. Geloof het zelf ook nog steeds niet)!! Dat sporten schiet er echt te vaak bij in (en okee, ik vind een portie chips 's avonds veeeel te lekker). Maar ach, het is allemaal de voor cf-ers broodnodige reserve! ;)

Gecondoleerd met je oma.

Groetjes, Erika

Yvonne zei

Gecondoleerd nog met je oma. Wel een zeer respectabele leeftijd gelukkig.