donderdag 25 augustus 2011

Toen het nog geen Daily Mugshot heette

Die Daily Mugshots hè, daar ben ik dus eigenlijk de uitvinder van.
Dat bleek toen ik mijn pasfoto's van de afgelopen jaren eens in chronologische volgorde uitstalde.
Sinds de eerste kleuterklas ben ik 18 keer officieel vastgelegd en dat leverde deze hilarische tijdreis op. Lach je even mee?


In 1983 droeg ik een aller schattigst zelfgemaakt jurkje en ook mijn scheve pony kwam uit de rechter kniphand van mijn handige moeder.
Tussen de twee foto's uit 1991 zit maar de lengte van een zomervakantie tijd. Een wereld van verschil: van zesdeklasser naar brugpieper.
Die ontzettende uilenbril in 1992 gaat natuurlijk helemaal nergens over en in 1994 beleefden de opgeleukte boerenzakdoeken a.k.a. Golden Retrieversjaaltjes hun hoogtijdagen. Ik liep keurig in de roedel mee.
Intens gelukkig prijs ik mezelf met het gapende pasfotogat tussen 1996 en 1998. Toen zat mijn haar namelijk nogal typisch. Gevalletje verkering uit en toe aan wat anders. En dat dan heel letterlijk.

Mijn dierbare echtgenoot liet zich van de week ontvallen dat ik naar zijn mening echt wel zichtbaar ouder ben geworden sinds we in 2003 verkering kregen. Met voorhoofdrimpels en zo. "Allemaal zorgen om jou, liefje!"

10 opmerkingen:

NOVY zei

Ja. Maar je wordt ook steeds mooier.

Zuster_Klivia zei

Eens met de bovenbuurvrouw! Absoluut.

PS: gave serie zo, errug leuk :)

jootje zei

hier nog een die het daar mee eens is!!!

Inge zei

Yep, mooier en jonger .... ;-) Leuk, zo'n rits foto's!

Ri zei

Zeker mooier. En dan zien we je toch nog in je blonde periode.

Ad zei

Inderdaad steeds mooier. Kan niet wachten op 2012, 2013 en 2014. :-)

Groetjes Ad

Daanschrijft zei

Ik heb ook zo'n rijtje, super leuk!

Mars zei

Geweldig Iren!!! En ik prijs mij gelukkig dat ik wel een keer foto's heb gezien uit dat gat van de verkeringscrisis!
Dat was nogal een eh..heftig kapseltje toch?

Alie zei

Ja je bent nu wel een hele mooie volwassen vrouw. Als ik die laatste foto bekijk komt het eerste in me op: SATC. Ofwel: vrouw van de wereld.
Leuk hoor.

Liefs Alie

Wondelgijn zei

Jeetje, wat een leuk plaatje, al die foto's op een rijtje!! Goed zeg!! Je bent geen spat veranderd.... en geen jaar ouder geworden!
Goed, genoeg complimentjes voor vandaag... ;-)
het is gewoon leuk om te zien!!