vrijdag 25 november 2011

Irène knows no shame

Het is vrijdagmiddag en ik ben moe. Maar ik moet er toch nog uit om de weekendboodschappen te doen en wat medicijnen op te halen bij de apotheek.

Stel je het volgende plaatje voor:
En bleek blotebillengezicht, fris gewassen maar verre van gestyled haar.
Een dik donsjack met daaronder een warm fleecevest op een uitgelubberde joggingbroek die bedekt is met een film witte hondenharen.
Comfortabele Uggs om het af te maken. En goede zin. Ondanks de moeheid.

En zo kwam het dat ik luidkeels zingend "I'm sexy and I know it!" de apotheek uitstapte. Zonder oog te hebben voor de man op de motor die net zijn helm af deed.

Hahahahahahaha!

2 opmerkingen:

Inge zei

Ik zou graag getuige zijn geweest van dit voorval ha ha

Zuster_Klivia zei

Zolang je maar geen fluisterlippen in die broek had ;)

(Mijn dochter Jill van 11 plast in haar broek van dit nummer... Die strakke broekjes kunnen écht niet vindt ze... )