dinsdag 13 maart 2012

Hemeltje lief...

Wat begon met een ogenschijnlijk onschuldig twitterberichtje eindigde vanavond in een nogal rare situatie.

In eerste instantie twitterde ik, na het zien van het voorfilmpje van het nieuwe seizoen van 'Iedereen is gek op Jack', dat toch niet iedereen gek op Jack is.
Iemand anders beaamde die stelling. Daar reageerde ik op door te zeggen dat ik in zeer ernstige mate lijd aan een algehele J.eroen van K.oningsbrugge-moeheid. En dat ik hem nep vind. Met zijn maniertjes.
Niet lang daarna kreeg ik een melding dat J.eroen van K.oningsbrugge zelf mijn tweet had doorgestuurd met de toevoeging "Oh oh betrapt...". Wat ik dan wel weer grappig vond.

Wat mij betreft had het daarbij gebleven. De twitterende goegemeente besliste echter anders. De ene reactie na de andere kreeg ik over me heen. Veelal van J.eroen van K.oningsbrugge-fans. Men vroeg zich verbolgen af waar dat nou weer op sloeg. Men constateerde dat ik niet zou snappen wat humor is. Er ging zich zelfs nog een BN'er mee bemoeien. Regisseur M.artin K.oolhoven, die wereldfaam verwierf met kaskrakers als 'Het S.chnitzelparadijs' en 'O.orlogswinter', vroeg zich openlijk af of ik zelf niet nep was. Doordat ik veelal foto's op mijn blog heb staan die van bovenaf zijn genomen. En dat ik dat deed om daarmee dunner te willen lijken.

Hahahaha. Dat is toch raar?!
Dat andere mensen het blijkbaar heel belangrijk vinden om voor iemand anders op te komen die ze zelf ook helemaal niet kennen.
Dat die andere mensen zich zelfs persoonlijk aangevallen voelen.
Dat wildvreemde mensen de moeite nemen zich even te buigen over mij en mijn blog en aan de hand daarvan mijn hele zijn binnen 5 minuten menen te hebben ontrafeld.

Hoe dan ook. Via twitter bood ik mijn welgemeende excuses aan aan alle tere meisjes- én jongensharten die ik krenkte met mijn uitlatingen aan het adres van J.eroen van K.oningsbrugge.
J.eroen van K.oningsbrugge beloofde ik naar een optreden van Zeus te komen als hij ooit terugkeert naar de basis, verlost van al zijn commerciële grappen en grollen.
En M.artin K.oolhoven wil ik adviseren in elk geval nooit het camerastandpunt van onderaf op zichzelf toe te passen...

Zo. Kunnen we dan nu weer allemaal lekker door met ons eigen leven? Fijn.

12 opmerkingen:

Zuster_Klivia zei

Touché!

Haha, wat een gezeik zeg. Jammer dat je niet gewoon even je mening mag geven.

Btw: ik vind Jeroen ook niet meer zo leuk als dat ik hem vond bij bv de Lama's. Iets te veel van hetzelfde zeg maar.

En Jack is een hele flauwe serie.

Mara zei

Whahaha, hoe geweldig. Over hoe anoniem je niet bent op het net, is dit een prachtig voorbeeld. Daarnaast is het een prachtig voorbeeld hoe mensen op basis van niets elkaar ( van beide kanten in dit geval) kritisch kunnen beoordelen!

Dussuh...nooit meer van bovenaf fotograferen begrijp ik ;))

Elly zei

hahahahaha
Het heeft je wel 'van de straat gehouden', zeg.
Jemig.
Die reactie van M.artinK.oolhoven is echt geschift.
Dat laatste ga ik maar niet twitteren.

En ik snap precies wat je bedoelt met de onechtheid van J.eroen. Hoewel ik geregeld toch om hem moet lachen.

Als ondersteunende daad aan jou heb ik op ontvolgen gedrukt daarnet.
Zal ik dat aan hem twitteren ?

doei
Elly

Tamara M. zei

Haha wat kunnen mensen toch snel op hun teentjes getrapt zijn, gelukkig kon J. er wel om lachen!

xxx Tamara

Nurse Martens zei

waar maakt iedereen zich druk om? je mag toch je mening geven.
Ik had in ieder geval nooit mijn excuses aangeboden. Ze kunnen de rambam krijgen. Ik vind het juist goed dat je eerlijk je mening geeft.
Al die bemoeizucht.....zucht...
Blijf lekker jezelf!

DharSon zei

wat een gedoe zeg. Ik vind die van K.oningsbrugge ook nep en gemaakt overkomen. En die serie heb ik nog geen 1x gezien, bij de voorfilmpjes zap ik al weg.

Ach, ieder zijn smaak, alleen jammer dat het zo moet.

Ad zei

Jeemie wat loopt er toch een opgefokt volk rond.
Wel jammer dat ik nu elke keer aan die regisseur moet denken bij een foto van bovenaf.

Groetjes Ad

Yvonne zei

Ik vind de reactie van Jeroen nog wel het leukste van dit hele verhaal...En ik vind hem toevallig ook nog leuk maar dat heeft er niets mee te maken.

Erika zei

Ha ha ha ha!! Persoonlijk vind ik L.inda de M.ol dan weer minder in die serie maar gelukkig twitter ik niet, bespaart weer een hele discussie. ;) Wel een leuke reactie van J.eroen!

Enne, ik ga mezelf de komende weken alleen nog maar van bovenaf fotograferen! ;))))

Groetjes, Erika

Anoniem zei

Who the fuck is Jack?

@Aagje

Zara zei

Ik heb nooit naar de Lama's gekeken en vind Jeroen leuk bij IHVH.
Wat een simpele tweet allemaal kan veroorzaken; straks wordt je nog van je bed gelicht!

MaMarije zei

Woehaha, heb ik ff iets gemist zeg.
Maar ehm, ik ben het met je eens. Niet iedereen is gek op jack. Ik vind het een vreselijke serie (ooit een keer 1 aflevering gezien), maar ben er trouwens niet over uit of dat nu ligt aan het feit dat het is nagemaakt van een Engelse serie, of dat het aan mevrouw de mol en meneer k. ligt. K vind dat ze beiden wel eens leukere dingen hebben gedaan.

Naja, enniewee: smaken verschillen.

Enne tnx voor de tip van het van bovenaf fotograferen. Moet nog een leuke foto voor wat online profielen :-)