woensdag 7 maart 2012

Nieuwe lente, nieuwe look?

Het zal de lente wel zijn, die me in de bol is geslagen.
Gisteren al liet ik me een nieuwe coupe aanmeten bij de kapper.
En vandaag ben ik de lay out van mijn blog helemaal beu.
Met die hysterische gelukspoppetjes en kleuren en gedoe.
Ik wil iets anders! Maar wat? En hoe?

Ik heb bepaald geen kaas gegeten van HTML of CSS of andere geheimtaal waarmee ik mijn blog kan transformeren tot model 2012. En ik wil natuurlijk wel iets volstrekt anders dan de voorgekauwde voorbeelden die Blogger alvast heeft bedacht. Met een mooie, persoonlijke kop bovendien.

Maar ja. Wat nu gezongen?
Vooralsnog lukt het me niet eens om mijn naam netjes onder de gelukspoppetjes uit te lijnen. Laat staan ernaast, wat de oorspronkelijke bedoeling was.
Dus... Is er toevallig een creatieve whizzkid in de zaal die mij kan helpen?

2 opmerkingen:

Cash en Els zei

Ha Irene,

Kijk eens op: http://hotbliggityblog.com/ daar kun je een hele boel leuke achtergrondjes scoren.

Succes,

Els

Zuster_Klivia zei

U heeft mail! :)