woensdag 7 maart 2012

Nieuwe lente, nieuwe look!

Vanmiddag vroeg ik om hulp, vanavond was ik reeds geholpen.
Lang leve internet en sociale media. En de de zuster. Die naast medisch ook nog eens ernstig digitaal is onderlegd. Some girls have it all.

Kijk eens wat een leuke kop zij voor mij fabriceerde!
Ik leverde mijn eigen, ge-Instagramde, hoofd in viervoud aan, zij maakte er een eenvoudig te plaatsen afbeelding van. In eerste instantie prutsten we nog wat met mijn naam - zij prutste, ik schoot af - maar uiteindelijk besloot ik dat mijn naam er niet ook nog onder hoefde te komen. Het is toch wel duidelijk wie dit blog toebehoort, immers. ;-)

Ja, ik ben er content mee. Joepie! En een dikke kus voor Kliefje. X

Edit: En voor de mensen met echt heel goede ogen: de gelukspoppetjes van weleer zijn nu mijn favicon. Want een beetje geluk is nooit weg.

6 opmerkingen:

Merel zei

Heel leuk, goed gedaan dames!

Zuster_Klivia zei

Graag gedaan! :)

Edje zei

Ziet er goed uit!

Sammy zei

Ziet er super uit!!

xx Sam

Yvonne zei

Leuke look (blog en haar)! Ik neem tenminste aan dat foto 4 nieuw haar is?
Hoe staat het met je namenlijstjes?

Erika zei

Mooi!