maandag 19 maart 2012

Voorbereidingen

  • Het dagschema
  • De ingevulde medicijnlijst
  • Het mondneusmasker
  • Een sputumpotje
  • De hippe Nike's
  • Een uitgelubberde joggingbroek
  • Een polootje
  • De gesmeerde boterhammen in de koelkast
  • Het witte kabeltje om mijn iPhone tussentijds op te laden
  • De liefste oppas voor Rover geregeld
Alles ligt klaar voor morgen.
Zo alleen nog even het fornuis blinkend schoon poetsen en dan ben ik er wel klaar voor, denk ik.
De was streek ik immers gisteren al weg.

Morgen MDS-dagje.
Vroeg op, veel wachten, vrij vermoeiend.
Nu al de bibbers voor het Grote Boze Blazen.
En de Shuttle Walk Test bij de fysio.
Alsof je twee keer examen moet doen.

Ik voel me in ieder geval een stuk beter dan vorig jaar.
Ik hoop toch zo dat dat ook zichtbaar blijkt in de cijfers...

12 opmerkingen:

Jolanda zei

Ooo, ik hoop het ook echt zó!
Heel veel succes morgen. xx

Merel zei

Ik duim voor je! Is dit je Utrecht 'uitje'?

Ad zei

Je kan het hoor Irène. Veel sterkte en tussendoor je rustmomentje pakken.

Groetjes Ad

Jannie zei

Ik heb het kamertje vandaag alvast even voor je voorverwarmd! ;-)
Succes morgen! Gaat vast goed komen! xxx

Ydnas zei

Spannend Irene, hoop ook voor je dat je het in de cijfertjes terug gaat zien, dat is gewoon fijn!!
Succes!
Liefs Sandy

Zuster_Klivia zei

Zet 'em op! Op naar een persoonlijk record... :)

Petra zei

Veel succes!

Ri zei

You can do it!

Maarten zei

Zet hem op vandaag, En die spanning, tja, wie kent het niet?

Groet

Erika zei

Ook precies mijn struikelblokken, blazen en rennen. Veel succes vandaag en dat de lente maar met mooie cijfers voor je mag beginnen!

Sammy zei

Heeeeel veel succes vandaag. Waarschijnlijk lees je dit pas bij thuiskomst ;)

xxx Sam

Yvonne zei

Hoop ook heel erg mee dat de cijfers nu eens eindelijk gaan passen bij je fysieke "gevoels"toestand! En anders zeggen we gewoon dat het apparaat kaput is. Toch?
Succes! Blow them away honey!