zondag 29 april 2012

Prutsen

Het bleef kriebelen. De kleine blog make-over van enkele weken geleden had het eigenlijk alleen maar erger gemaakt. Het moest nóg anders. En meer. Vooral meer plaatjes wilde ik, kijkmateriaal. Dat vind ik op andere blogs namelijk ook altijd zo leuk.

Zodoende sloeg ik de afgelopen dagen aan prutsen. Met mijn beperkte grafische kennis.
Ik struinde door mijn eigen digitale archieven en die van 't internet. Dat alleen al was een feestje.
Vervolgens Instagramde ik me een scrollduim en om het af te maken stoeide ik een potje met FotoFlexer.

Het resultaat is in de zijbalk zichtbaar.
In plaats van een gortdroge opsomming van kale woorden heeft elk label nu een aanklikbare afbeelding gekregen.
Ook stak ik de tekst op de pagina 'Wie is Irène' in een nieuw jasje.
Ten slotte vulde ik de pagina 'Wie volgt Irène' aan met enkele nieuwe, leuke blogs.

1 opmerking:

Yvone zei

Uit Wie is Irene:
"Maar ik vind het heel knap dat anderen dat wel kunnen."
Fantastisch, draag mij maar weg :)