maandag 14 mei 2012

De papieren bruiloft

Het leven is een feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen.
Het leven is een feest, dus laten we het vieren!

Vandaag vierden we onze tweede trouwdag.
Volgens de terminologie hangt die samen met papier. Vraag me niet waarom.
Wij besloten het op onze eigen manier aan te pakken.
Met een fles zalige Chardonnay bij ondergaande zon met uitzicht over het water en in de verte de contouren van de stad.
Met een subliem etentje op steenworp afstand van huis. Werkelijk, nu hoef ik echt nooit meer op vakantie.
Met pretogen en kwinkslagen.
En de conclusie dat het nog steeds klopt.
Na bijna negen jaar samen, waarvan zes jaar als geregistreerd partners en twee jaar officieel geringd.
Dat wij kloppen.
Onze harten, samen, voor elkaar.
Met ups en downs en genoeg veerkracht om de rug recht te blijven houden en het hoofd niet te laten hangen.
We've got each other. And that's a lot for love.

Samen wakker worden.
ergens heen
lekker eten
en weer slapen.

Precies zoals we ons twee jaar geleden voornamen.
Morgen weer? En alle morgens daarna...

10 opmerkingen:

Zuster_Klivia zei

Mooi! stukje :)

Van harte nog met elkaar *smak*

Mammalien zei

Gefeliciteerd!! Hou van elkaar.

jootje zei

Gefeliciteerd!!
Mooi dag, op naar weer een mooi jaar met elkaar.

Mars zei

Ahhh....! Jullie zijn echt 'the perfect match'. Maar dat wisten jullie zelf natuurlijk al lang al.
Sorry voor mijn verlate felicitatie, schandalig!
Maar bij deze alsnog mijn welgemeende Felicitatie kussen ;)
(L)

Mars zei

Wat een heerlijk zoetsappig stukje en dat het dan ook nog gewoon de werkelijkheid is, geweldig! Geniet ervan (maar dat doe je al geloof ik...)! En gefeliciteerd natuurlijk!

(Ok, ik ben natuurlijk een andere Mars dan die boven mij...verwarrend hoor :))

Ydnas zei

Gefeliciteerd!! Mooi stukje :-)

Ri zei

Wat een lief logje. Ik zou het zelf geschreven kunnen hebben. Maar aangezien ik niet log en mijn 2-jarige bruiloft pas in augustus plaatsvindt...

Gewoon, erg lief. Ik heb ook zo'n heerlijke man aan de haak geslagen. Ben nog altijd blij dat hij hetzelfde voelt voor mij. Waar heb ik hem aan verdiend?

Alie zei

Nog van harte meid.

Zoen vanuit Drenthe. xx

Haak en Smaak zei

Ik ben veulste laat! Maar alsnog van harte gefeliciteerd!

Groetjes Daphne

Yvonne zei

Hier niet geregistreerd en ongeringd (zo kan het ook) en begrijp je helemaal!