maandag 25 juni 2012

De goeroe aan het woord

Ergens aan beginnen is bij mij meestal het probleem niet. Vol enthousiasme duik ik ergens in, head first. Uiteraard met wisselende resultaten. En af en toe een buil.
Het volhouden van zo'n gril echter...

Tot mijn eigen stomme verbazing blijkt dat rennen me nog immer goed af te gaan. Al negen weken op rij draaf ik trouw drie keer per week mijn rondje door en om de wijk. En ook nog met plezier!

Vandaag rondde ik week 9 training 2 af, oftewel les #Evy26.
Voor de leek: 13 minuten rennen, 2 minuten wandelen, 13 minuten rennen, 2 minuten wandelen, 8 minuten rennen, 1 minuut wandelen. Over een afstand van bijna 5 kilometer. Moi. Zelf geloof ik het ook nog maar amper. Dat ik dat kán. En ook nog léuk vind.

Toevallig staat mijn nieuwe beste vriendin vandaag in het AD en was Fibrother Ad zo lief het bewuste artikel voor me in te scannen.
En inderdaad, na de Vlamingen zijn nu de kaaskoppen aan de beurt. Iedereen loopt weg met Evy.
Op twitter merk ik het ook. Ze heeft het olievlekeffect aan haar bevallige bipsje hangen. Ik lees steeds meer tweets van mensen die in navolging van weer andere Evy-apostelen ook aan het hollen zijn geslagen.
Wil je zelf misschien ook eens proberen of het iets voor jou is? Haar podcasts zijn hier gratis te downloaden...

2 opmerkingen:

Mars zei

Echt heul knap vind ik het!
(ikzelf denk dat ik het niet zou kunnen...qua belasting aan knieën enzo...das natuurlijk ook een smoes ;))

Cash en Els zei

Les 3, pomp hobbelt er lustig bij mee maar het gaat.
Jij bent al ver, onwijs goed van je :))