dinsdag 19 juni 2012

Soms zit het ook eens mee

Vraag niet hoe. Vraag niet waarom.
Accepteer het. En ben blij!

In een week tijd is mijn IgE gedaald van 1715 naar 1289. Whoop whoop!
Daarmee lijkt mijn ganse immuunsysteem verworden tot een flipperkast.
Maar dat boeit niet.
Met deze waarde stemde mijn longarts, zij het weifelend, in om af te bouwen naar 30 mg P.rednison per dag.
Whoop whoop in het kwadraat. Want het werd onderhand tijd.
Allé. Daar moet op gewinkeld worden hi-ha-ho!

*****
 Shoeshopping werd het! En aangezien al het goede in drieën komt...


Het eerste paar was voor de liefste, geduldigste MANtelzorger op aarde. Omdat hij ze misschien nog wel meer verdiend heeft dan ik.


Cheapo weapo's van de WE. Maar daarom niet minder leuk. En eens géén flatjes.


En tot slot deze dotjes, van die ene zaak in de stad. Waar het kwijl al over mijn kin drupt als ik slechts in de etalage kijk.
Maar waar het nu uitverkoop is! De verkoopster had het ook door. "Deze zijn voor je voetjes gemaakt!" kweelde ze.
En de pinpas deed van *woesj*.

12 opmerkingen:

MissPiggy zei

Whoooooooohaaaaa!!!

Goed zo.

Heel, heel fijn!

Shop- ze!

Ad zei

Mathematische Adje zegt.
Yessss, dat is 25% verbetering.
Uuhhh en een afname van 50% in P.rednison verbruik.
Met andere woorden 100% shop till you drop !!!

Mara zei

Joepieeeeeeeeeeee!

MaMarije zei

Dáár moet op geshopt worden hi-ha-hóó *jubelt met je mee*

Mars zei

Moooi!!
En benieuwd naar je aanwinsten :)

Cash en Els zei

Gelukkig, hier is het allemaal om te doen. Haha jij weet ook wel hoe je dingen moet vieren :0))


Groetjes, Els

Haak en Smaak zei

Jeeeej goed nieuws! En wat heb je allemaal gekocht?

Edje zei

YAY!!!

Yvonne zei

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
En gevierd op de beste manier!

Inge zei

Ik denk dat ik morgenmiddag ga winkelen in Roermond .... :-)

Tamara M. zei

Goedzo!! Doet de Pred eindelijk zijn werk!!!

xxx Tamara

Alie zei

Wat fijn dat je toch verbetering ziet. Enne, dat je jezelf meteen even hebt getrakteerd. Mooie aanwinsten hoor, vooral die zilveren. Zal je waarschijnlijk erg mooi staan als je mooie bruine benen hebt.

X Alie