maandag 2 juli 2012

Home Sweet Home 5 - maandag van-alles-dag

Maandag - wasdag.
Om de week verschoon ik het beddengoed. En dat gaat in een routing. Niks geen gedoe met strijken en vouwen van meters lappen stof. Gewoon 's morgens alles eraf, het machine in, de droger in en 's avonds dezelfde set weer erop. Easy does it. Alleen de kussenslopen strijk ik. En overdag speelt de wind met de dekbedden.


Maandag - snoeidag.
Mijn allerliefste vader heeft vakantie en besloot zijn eerste vrije dag welbesteed in te vullen. Namelijk met het snoeien van onze haagbeuken. Als je dat rond de langste dag van het jaar doet hoef je het karwei maar een keer per jaar te klaren. En een hels karwei was het, als ik zijn gefoeter moet geloven. Al foetert hij ook gewoon graag. Want het is wel een showfoeteraar hoor, die allerliefste vader van mij.


Maandag - hoepeldag.
Na mijn maandagse rondje draven wachtte me een ronde verrassing. Mijn bestelde hoepel was bezorgd! Vanaf nu kan ook ik aansluiten in de lange rij der dwaze hoepelaars. Het schijnt helemaal hip te zijn. Goed voor de conditie, sterke spieren, het wegsmelten van overtollige taille en nog veel meer. En het is leuk!


Maandag - Alessidag.
Tot slot gewoon een fotootje van iets uit mijn home sweet home waar ik dagelijks blij van word. Namelijk mijn Alessiverzameling op de afzuigkap.


4 opmerkingen:

Sammy zei

Oeeeh hoepelen ... dat vond ik vroeger altijd zooo leuk. Alleen kon ik het totaal niet haha.

Have fun!

xx Sam

Barbaramama zei

He bedden veschonen doe ik ook zo! Lekker makkelijk he? ;)

En bevalt dat hoepelen een beetje?

Yvonne zei

Wie in godsnaam strijkt beddengoed dan?!
Jij overtollige taille? Haha! Ik denk dat ik die hoepel na september kom lenen :)

Mars zei

Ook ik verschoon het liefst m'n bed zoals jij....en dan is het heerlijk echt fris gewassen :)
En leuke Alessi spullen, ik zie wat bekende gezichten die ik hier ook heb.
HOEPEL! Hoepelt ie goed?? Ik heb zo'n stomme speelgoed-hoepel en die doet het niet!