zondag 30 september 2012

iPhoto september 2012

Weinig foto's deze maand. Ik was vooral druk met... rennen. En daarvan bijkomen. Na mijn loopjes lag ik de rest van de dag in apathische toestand op de bank. Onderkoeld en wel. Op zulke momenten is het moeilijk te blijven geloven dat sporten gezond is.
Tussen het rennen en rusten door deed ik toch ook nog wel wat andere dingen. Zoals daar zijn:

Een big mac eten in de auto.


Zorgen voor het aangelopen huiskonijn Broer. Hij heeft een aantal dagen in het hoekje linksachter onder de haagbeuk gewoond. Soms zag ik hem door de voortuin hupsen. En net zo onverwacht als hij kwam is hij ook weer vertrokken.


Mijn wenkbrauwen fronsen over het aantal noten dat iemand op haar zang kan hebben.


In mijn broek plassen van het lachen wegens het krijgen van een heuse BFF-ketting. Ik doe hem nooit meer af Mars.


Mijn recalcitrante zelf uithangen in de tuin van Paleis Soestdijk.
En een expositie van M.C. Escher bezoeken in datzelfde paleis, samen met Sjoerd en mijn moeder. En luisteren naar de bere-interessante spreekbeurten van de bere-enthousiaste paleisvrijwilligers. Over de talloze Willemen en Hendriken en hun avonturen. En bemerken van welke kant van de familie dat recalcitrante toch komt. Het slaat in elk geval geen generatie over.


Omdat we toch in de buurt waren pikten we meteen het nationaal donormonument in Naarden mee.
Helaas bleek ons favoriete restaurantje aldaar (Melati) voorgoed haar deuren te hebben gesloten.


Een avondje Dixit spelen.


Andermaal mijn wenkbrauwen fronsen over zoveel creativiteit.

6 opmerkingen:

Remke zei

Hahah Poekelien, Otteline hoe verzinnen ze het tegenwoordig:)
Leuk opgemerkt

Succes met rennen.
Liefs Remke

Zuster_Klivia zei

OMG! Die naam is serieus?

En die vrouw kan ik zo, zonder haar live gezien te hebben, meteen al diagnosticeren met narcisme ;)

Anoniem zei

Ooooh, je begrijpt het verkeerd, ik denk dat ze een kitten hebben aangeschaft!!!
Vervolgens alle namen in één naam verwerkt hebben en dat werd dus Poekelien

Groetjes Jolien ;)

Kaatjeblaatje zei

Mijn reactie verdween in een zwart gat. :(
Afijn, genoten!

Kaatjeblaatje zei

Mijn reactie verdween in een zwart gat. :(
Afijn, genoten!

Mars zei

Irène! Gaat het wel goed met je? Ik heb al zo lang niet meer een blog voorbij zien komen (na, van jou dan specifiek) dat ik me dit afvraag :)