dinsdag 23 december 2014

Mei

Mei is fijn. De maand glijdt geruisloos voorbij.

Ik maak kennis met mijn taalmaatje. Hij is 18 jaar en komt uit Birma. Hij is helemaal alleen naar Nederland gevlucht. Nadat hij in verschillende AZC's heeft gezeten woont hij sinds kort op zichzelf hier in de stad. Ik ga hem helpen met zijn Nederlands.

's Avonds vergader ik met de club van Spinning 4 Winning. Mijn fysio heeft het idee opgevat om een 6 uur durende spinningmarathon te organiseren. CF is het goede doel. Een te gekke actie!

Sjoerd en ik gaan er lekker samen op uit. We kijken naar mooie auto's, rommelen in de tuin en gooien de trossen los. We spreken af met Mars en Chris, borrelen met Anouk. We gaan een paar keer naar het theater en vaak uit eten. We vieren onze vierde trouwdag en de 90ste verjaardag van zijn oma.

Er gebeurde niks bijzonders. Alle dagen waren bijzonder van zalige eenvoud.
Waren alle maanden maar als mei.

Geen opmerkingen: