zaterdag 10 januari 2015

Plog 10 - Een zaterdag zoals vaak, prima

Wat deed ik op 10 januari 2015?

Ik word wakker met een verse foto van onze neef in mijn WhatsApp. Goed pak heeft hij aan!

Goedemorgen slash middag lieve familieleden!

Volgens mij ligt het oog van je rode beer er nu echt bijna af hè Saar? Goed gewerkt hoor.

Inderdaad Jeroen, weer een andere outfit.

Netjes lakken lukt nooit. Onder de douche sta ik altijd een half uur te bikken op alle plekken waar geen nagellak hoort. En meestal net te vroeg waardoor ik mijn deftige en nog niet genoeg uitgeharde nagels beschadig.

Tijd om 2014 ook in de boeken af te ronden.

Het giet zoals het giet. De roosjes blijven maar in bloei staan.

Ik zoek alvast een soep uit voor morgen. De data op de Soepkalender kun je in principe loskoppelen van de 365 soepen. Haha, alsof het zo werkt. Hoewel, de shoarmasoep van morgen? Er zijn grenzen, ook aan mijn zelfbenoemde autistische trekjes. Maar de kerriesoep van vandaag smaakt morgen vast prima.

We kunnen weer even vooruit.

Dinner. Bij eetcafé de frietpan.

And a movie. Taken 3. Een soort 24-film met een soort Jack Bauer in een vergelijkbaar benarde situatie met eenzelfde soort dochter Kim. En altijd nare Russen. Evenzogoed. Een fijne date!

Hej hej.

4 opmerkingen:

Jolanda zei

Een wattenstaafje met een beetje remover. Zo simpel kan het zijn!
Wie van ons heeft er nu bij Douglas' gewerkt? ;-)

Irène zei

Dat wordt pas echt een enorme braszooi. Gewoon weken met water werkt echt het best.

Anoniem zei

Looking good!!


Jroen

Marjan zei

Dat is echt een uberschattig neefje!