maandag 12 januari 2015

Plog 12 - Van de walging die weg was

Wat deed ik op 12 januari 2015?

Maandag, sportdag. Al begint elke dag met een opklarende spraysessie. Aan mijn pink te zijn een chique aangelegenheid, zelfs in het gympak.

Great. Mount Washmore. Maandag is ook nog eens wasdag.

Blijf jij nog maar even wat liggen Saar. Ik neem de honneurs wel waar. Pas je goed op het huis?

Hier zit het er al weer op. Het was wederom beregezellig, met mijn gewaardeerde sportgenoten. De oudste van allemaal had sinds lange tijd weer eens twee mopjes voor ons. Dijenkletsers over een stoffige brievenbus en een stinkend putje. Verzin de rest er zelf maar voor.

Sportrusten. Doen wij samen. Het liefst zo oncomfortabel mogelijk bovenop elkaar.

Om eerlijk te zijn lonkte mijn joggingbroek. Ik heb behoorlijk spierpijn nu, na die overdaad aan beweging van gisteren en vandaag. Maar ik weersta hem. Zo nog wat paracetamol erin en gáán.

Vandaag kies is Elle. Eens kijken wat de kenners zeggen. "Onvoorspelbaar en bijzonder, Yves Saint Laurent Elle is de geur van vrouwelijkheid, voor de vrouw met een uniek en chique stijlgevoel." Klinkt weer helemaal als mij inderdaad.

Mijn gewassen haar is nog niet droog maar toch ga ik door met de administratie. De boeken van 2015 moeten immers gevuld. Gelukkig ben ik dol op facturen maken, ja heus! Ook verander ik nog wat aan de instellingen van mijn site, zodat ik mijn foto's in groter formaat kan plaatsen.

Dit gaat een giga mijlpaal worden. Let maar op.

Ik verzon een maaltijd, om te eten, en haalde alle ingrediënten. Plus nog twee stukken vlaai, voor de lekker. Je moet dat Limburgerschap natuurlijk volledig uitmelken.

En toen maakte ik het geheel ook nog tot een eetbare compositie. Die nu in mijn maag zit. Dit hele proces, van verzinnen-in huis halen-klaarmaken-opeten zonder enig gevoel van walging is een doorbraak. Dikke joepie!

Voordat ik dit stuk abrikozenvlaai verorberde deed ik alweer een dutje. Wat is dat toch? Steeds als ik een aflevering van een serie wil kijken val ik vroegtijdig in slaap.

Victor Mids houdt me wel wakker. Met zijn truc met de zak manna. Zo zijn alle snoepjes nog chaotisch gehusseld...

... Zo zitten ze keurig op kleur gesorteerd in de zak! Ik hoop heel erg dat hij mij ook eens tegen het lijf loopt en aan een lichaamslezing onderwerpt.
Na Victor waag ik nog een poging aan Harvey en Mike van Suits. Gelukt! Gelukkig, want ik vind de serie echt leuk.

 Nog een spray en dan naar bed ermee!

Hej hej.

3 opmerkingen:

Ri zei

Je bent terug!!!!!

Gister zo ongeveer bijgelezen van 2013 tot nu. Wat fijn om je op het werldwijde web te zien. Wil je wel geloven dat ik je gemist heb.

Succes met ploggen. Was altijd al fan van iPhoto, dus zal hier zeker vaker komen spieken.

jootje zei

Fijn dat de walging weg is en erg gezellig die foto plog elke dag!!

Charlotte zei

Juhuj, walging weg! En nu houden zo!